Reklama

Łączy nas pacjent - to potrzebna inicjatywa. Na infolinii dyżurują eksperci

Łączy nas pacjent to wspólny projekt Rzecznika Praw Pacjenta oraz przedstawicieli największych w Polsce organizacji pacjentów. W ramach inicjatywy, na bezpłatnej ogólnopolskiej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta, specjaliści z poszczególnych organizacji wraz z ekspertami Rzecznika udzielają telefonicznych porad, informacji oraz wsparcia dotyczącego określonych chorób. Wiemy, kto będzie czekał na telefony od 2 do 6 kwietnia.

W poświątecznym tygodniu na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta będą dyżurować następujące organizacje: www.onkocafe.pl;www.pkopo.pl/; Fundacja Urszuli Jaworskiej. Wszystkie zainteresowane osoby mogą zadzwonić na bezpłatny numer 800 190 590, gdzie zostaną połączeni z przedstawicielem organizacji pacjentów.

Pierwszy dyżur organizacji pozarządowych ruszył 6 marca. Od tego czasu specjaliści z różnych dziedzin, zrzeszeni w największych w Polsce organizacjach pacjentów, wraz z ekspertami RPP udzielają telefonicznych porad, informacji oraz wsparcia dotyczącego określonych chorób.

- Projekt "Łączy nas pacjent" to nowa i bardzo potrzeba inicjatywa. Naszym kluczowym zadaniem jest wsparcie pacjentów w walce z ich problemami zdrowotnymi, w tym pomoc we właściwej realizacji ich praw. Razem z organizacjami pacjentów będziemy mogli działać skuteczniej - powiedział Bartłomiej Chmielowiec, Rzecznik Praw Pacjenta.

Eksperci wspólnie przekazują informacje zarówno od strony praktycznej, jak i właściwej realizacji praw pacjenta.

(Oprac. P. Walczak / Foto: pixabay.com)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do