Ze słów można stworzyć kompozycję, która zachwyci, wzburzy lub sprawi, że odbiorca przejdzie obok niej obojętnie. Z całą pewnością można stwierdzić, że słowa mają wielką moc, mogą rozpalić emocje i motywację.
A jak jest w Twoim przypadku? Jak dużo zależy od skuteczności i umiejętności Twego pisania? Czy zdajesz sobie sprawę, jaki wpływ na Twoich klientów, pracowników, partnerów mają teksty, które do nich piszesz?
W imieniu organizatorów zapraszamy na warsztaty „Słowa, które sprzedają. Jak pisać profesjonalne teksty marketingowe”.
Dzięki nim dowiesz się:
- co wpływa na skuteczność tekstów reklamowych,
- jak tworzyć przyciągające uwagę nagłówki,
- czym jest marketing narracyjny i czy jest dobrą formą reklamowania się.
Warsztaty będą połączone ze spotkaniem informacyjnym o planowanej nowej edycji kursu. Poprowadzi je Krystyna Bezubik - doktor literaturoznawstwa, pisarka, nauczycielka z wieloletnim doświadczeniem. Członkini stowarzyszeń "Kobieteria" i PSWF. Autorka kursów "Piszę, bo chcę..." i "Słowa, które sprzedają".
24 lutego. Kawiarnio-Księgarnia Spółdzielnia, ul. Skłodowskiej 8/1. Godz. 17. Bilety: 20 zł. Zapisy pod adresem mailowym: [email protected]. (mat. pras./Mateusz Kos)
Komentarze opinie