
To rekordowa ilość – w siedmiu kategoriach tematycznych Nagrody Podlaska Marka Roku zgłoszonych zostało dwieście kandydatur. W kategorii „Społeczeństwo” o tytuł powalczy nasz portal „Dzień Dobry Białystok”. Propozycje można było zgłaszać do północy 22 stycznia 2017 roku.
„Propozycje do nagrody przyznawanej przez Marszałka Województwa Podlaskiego otrzymywaliśmy od 2 stycznia br. Dzięki zaangażowaniu miłośników regionalnych produktów trzynasta edycja Podlaskiej Marki okazała się bardzo szczęśliwa. Liczba zgłoszeń, które do nas wpłynęły jest najwyższa w historii przedsięwzięcia. Za wszystkie przekazane propozycje serdecznie dziękujemy” – podkreślają organizatorzy
W tegorocznej odsłonie Podlaskiej Marki, kandydaci do tytułu będą rywalizowali w siedmiu kategoriach tematycznych: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo.
Największą popularnością cieszyły się ostatnie trzy, które obejmują łącznie ponad 50% wszystkich propozycji. Podobnie, jak w roku ubiegłym najliczniej reprezentowana jest kategoria Wydarzenie.
W jednej z najbardziej popularnych kategorii pojawił się również nasz portal internetowy – Dzień Dobry Białystok. O głosy kapituły powalczymy w kategorii „Społeczeństwo”. Mogły się tam zaleźć instytucje, organizacje społeczne lub ich inicjatywy, które wychodzą naprzeciw istotnym problemom społecznym. Najwyraźniej przypadliśmy do gustu osobie lub osobom, które nas zgłosiły do Podlaskiej Marki Roku, ponieważ każdego dnia staramy się nie tylko informować, ale również i edukować społeczność województwa podlaskiego.
- Redakcja starała się przez ostatnie trzy lata spełniać zapotrzebowanie na informacje, ale także edukowała mieszkańców województwa podlaskiego z wielu dziedzin. Liczę na to, że kapituła konkursowa doceni naszą inicjatywę. Myślę, że jest warta uwagi, choćby dlatego, że od początku istnienia utrzymuje się sama, bez wsparcia jakichkolwiek publicznych pieniędzy i podaje często treści, których nie można znaleźć w żadnym lokalnym medium – mówi Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska, redaktor naczelna i zarazem właścicielka spółki, do której należy DDB.
Jak wspomnieliśmy, ten otwarty nabór zgłoszeń to pierwszy krok do zdobycia tytułu najlepszego podlaskiego produktu. Kolejnym jest wyrażenie zgody na udział w Podlaskiej Marce przez właścicieli lub producentów zgłoszonych kandydatur. W tym celu należy wypełnić specjalny formularz autoryzacyjny zamieszczony na stronie internetowej organizatora konkursy. Wówczas kandydatury będą mogły zostać ocenione przez Kapitułę, która wskaże 21 nominacji. Spośród nich tylko siedem otrzyma nagrodę główną i tytuł Podlaskiej Marki.
Lista wszystkich zgłoszonych do Nagrody Podlaska Marka 2016 znajduje się TUTAJ.
(Źródło i foto: wrotapodlasia.pl/ oprac. P. Walczak)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie