Reklama

Ruszyła coroczna akcja Młodzieży Wszechpolskiej „Kocham Polskę”

Od wielu lat w okresie Walentynek Młodzież Wszechpolska zachęca do patriotycznej akcji „Kocham Polskę”. I nie jest to akcja stricte patriotyczna, ale bardziej gospodarcza. W tym roku podwójnie ważna z uwagi na epidemię koronawirusa i konieczność odbudowy polskiej gospodarki.

Przedsiębiorcy bardzo chętnie włączali i włączają się do akcji organizowanej przez Młodzież Wszechpolską. W tym roku wyjątkowo potrzebują wsparcia wobec obostrzeń, trwającego wiele miesięcy lockdownu, mniejszej liczby klientów i tym samym spadku dochodów. Epidemia koronawirusa mocno dokucza wielu z nich, zatem tym bardziej wskazane jest, aby pomóc lokalnie działającym przedsiębiorcom. W tym przypadku wiele nie trzeba. W zasadzie, to trzeba tylko dokonać wyboru. Czy nasze pieniądze zostawimy u rodzimego przedsiębiorcy, czy skorzystamy z innego, którego podatki nie zasilą wspólnej kasy, albo zyski zostaną wytransferowane gdzieś poza Polskę.

- Kampania społeczna „Kocham Polskę” jest organizowana co roku przez Młodzież Wszechpolską i jej głównym tematem jest promowanie, zachęcanie umiłowania Ojczyzny. Postawę umiłowania Ojczyzny, która nie polega tylko i wyłącznie na powiedzeniu pustego frazesu, że jest się patriotą, bądź się Ojczyznę kocha. Proponujemy postawę, która składa się z konkretnych działań i konkretnych czynów – powiedział Michał Mikucki prezes Młodzieży Wszechpolskiej w Białymstoku.

- Dzisiejsza konferencja prasowa jest inaugurująca naszą akcję, która polega na tym, że przedsiębiorcy w zamian za drobne wsparcie na kampanię, mogą umieścić swoje logo na naszej grafice – mówiła Kinga Dubrawska z podlaskiej Młodzieży Wszechpolskiej. – Kampania będzie trwała minimum do końca lutego poprzez obecność w przestrzeni miejskiej naszych grafik przedsiębiorców na bilbordach, plakatach, na słupach ogłoszeniowych, a także na spotach, na telebimach – dodała.

Młodzi działacze zapewniają, że będą także bardzo aktywni w internecie i tam będą promować akcję, aby mieszkańcy kupowali u lokalnie działających przedsiębiorców, jak też i korzystali z ich usług. Przyniesie to korzyści nie tylko dla tych przedsiębiorców, ale w perspektywie długofalowej, dla wszystkich osób mieszkających w Polsce. Hasłem kampanii „Kocham Polskę” w tym roku jest „Polak Polakowi pomaga”.

- Pandemia koronawirusa przyczyniła się do upadku wielu lokalnych przedsiębiorstw, a trzeba zauważyć, że takie małe przedsiębiorstwa są ostoją nawet i rynku turystycznego w naszym regionie. Dlatego trzeba pomagać takim ludziom, naszym mieszkańcom – wyjaśnił Bartosz Szolc, wiceprezes koła białostockiego Młodzieży Wszechpolskiej.

Kupowanie czy korzystanie z usług u lokalnych przedsiębiorców to jedno, ale wybór produktów, to drugie. W wyborze polskich produktów, wyprodukowanych w naszym kraju, pomoże między innymi aplikacja „Pola”, którą można bezpłatnie ściągnąć sobie na telefon komórkowy ze sklepu Google Play. Młodzież Wszechpolska zwraca także uwagę na planowanie wyjazdów i zachęca, aby w tym roku wybierać Polskę i polskie pensjonaty czy hotele.

(Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska/ Foto: DDB)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do