Reklama

To jedna z najbardziej wartościowych marek samochodowych

W odniesieniu do zeszłego roku wartość marki Hyundai wzrosła o 3 proc., osiągając 13,5 mld dolarów. Od 14 lat Hyundai znajduje się w gronie dziesięciu najbardziej wartościowych marek samochodowych, a od 2005 roku jej wartość wzrosła czterokrotnie.

Hyundai jest ponownie jedną z najcenniejszych marek na świecie według rankingu Best Global Brands 2018. Wartość marki została oszacowana na rekordowe 13,5 mld dolarów i jest to o 3 proc. więcej niż w roku 2017. Tym samym, już czwarty raz z rzędu, Hyundai znalazł się wśród czterdziestu najbardziej wartościowych marek na świecie, zajmując 36. pozycję. Wśród marek samochodowych Hyundai utrzymał natomiast szóste miejsce w rankingu. Od 2005 roku wartość marki Hyundai wzrosła czterokrotnie.

- Hyundai to marka innowacyjna i kreatywna, która dynamicznie się rozwija i wciąż szuka nowych sposobów i możliwości, aby jak najlepiej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów na całym świecie. Jesteśmy niezwykle dumni, że marka Hyundai osiągnęła tak świetny wynik w tegorocznym rankingu Interbrand. Poza opracowywaniem nowych produktów, Hyundai rozwija też takie projekty przyszłości, jak samochód autonomiczny, rozwiązania z zakresu connectivity czy wykorzystanie w samochodach technologii rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki tym inicjatywom Hyundai staje się światowym liderem mobilności przyszłości - powiedział Wonhong Cho, szef marketingu Hyundai Motor Company.

- Stały wzrost wartości marki Hyundai odzwierciedla inwestycje firmy w inicjatywy związane z mobilnością przyszłości, jak również zaangażowanie w budowanie silnej marki. Dzięki wprowadzeniu takich produktów, jak zasilany wodorem model Nexo czy sportowa gama modeli N o wysokich osiągach, Hyundai pokazuje swój technologiczny potencjał i możliwości, dzięki którym potrafi szybko reagować na nowe potrzeby klientów i rynków - podkreślił z kolei Mike Rocha, dyrektor Brand Valuation Interbrand.

Wprowadzając modele Nexo, nowoczesnego SUV-a zasilanego ogniwami wodorowymi, Kona Electric, pierwszego w pełni elektrycznego subkompaktowego SUV-a oferowanego na europejskim rynku oraz Ioniq, który jest jedynym modelem, który może być wyposażony w jeden z trzech rożnych napędów alternatywnych do wyboru - elektryczny, hybrydowy lub hybrydowy plug-in, Hyundai udowodnił, że jest liderem w dziedzinie napędów alternatywnych przyjaznych środowisku, elektrycznych i elektrycznych zasilanych ogniwami paliwowym.  

Hyundai rozwija także projekty przyszłości, współpracując w tym zakresie m. in. z takimi firmami, jak Cisco, Baidu Inc. czy SoundHound Inc. oraz podejmując strategiczne inwestycje w obszarach elektryfikacji, inteligentnych samochodów, sztucznej inteligencji czy przyszłych źródeł energii.

Salon dealerski Hyundai Nord Auto w Białymstoku zaprasza na jazdy testowe. Tutejsi doradcy chętnie udzielą wyczerpujących informacji na temat dostępnych samochodów koreańskiej marki. Kontakt: nordauto.hyundai.pl

(Artykuł partnerski / PW / Foto: Hyundai)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do