Już 28 września odbędzie się 40. Białostocki Czwartek Social Media. Regularne spotkania poświęcone mediom społecznościowym stanowią świetną okazję, aby za darmo i w miłym towarzystwie dowiedzieć się, co w internetach piszczy. Redakcja naszego portalu objęła cykl BCSM patronatem medialnym. Zobaczcie, kogo tym razem zaprosili do Stolicy Podlasia organizatorzy „Czwartków”.
40. Spotkanie w ramach Białostockich Czwartków Social Media rozpocznie się w czwartek, 28 września o godzinie 19.00 w Kawiarni FAMA. Wstęp tradycyjnie jest bezpłatny. W gronie prelegentów, którzy przyjadą do Białegostoku, aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, jak zawsze nie zabraknie znanych w Internetach nazwisk.
Jako pierwsza zaprezentuje się Julita Gul, która odpowie zebranym na pytanie: „Co to jest Instastory i dlaczego jest aż tak istotne przy efektywnym prowadzeniu konta na portalu społecznościowym INSTAGRAM''. Julita o działaniach na Instagramie wie chyba wszystko i chętnie podzieli się swoim doświadczeniem.
Po niej wystąpi Paweł Stempniak – właściciel agencji White Bits oraz wykładowca na studiach podyplomowych „Marketing Internetowy”, realizowanych przez Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej. Tytuł jego prelekcji brzmi: „Wyznania social media marketera: co mnie wkurza, dziwi i bawi”. Zapowiada się więc intrygująco.
Wisienką na torcie będzie Michał Górecki – lubiany bloger i współwłaściciel firmy Koszulkowo, znanej z internetowej sprzedaży personalizowanych ciuchów. „Goo” opowie o uzależnieniu od Internetu.
Po prelekcjach przyjdzie czas na ulubioną część spotkania – networking i dyskusje przy kawie i herbacie. Ewentualnie czymś wyskokowym.
Czwartkowe Spotkania Social Media są ogólnopolską inicjatywą zrzeszającą ludzi
zainteresowanych mediami społecznościowymi, marketingiem oraz nowymi technologiami.
Obecnie CSSM odbywają się w 16 miastach Polski. W Białymstoku Czwartkowe Spotkania Social Media odbywają się od maja 2012. Organizatorzy zawsze zapraszają ciekawych ludzi z bogatym doświadczeniem w branży, znanych specjalistów, praktyków w dziedzinie social media, marketingu, blogosfery i dziedzin pokrewnych. Stawiają także na rynek lokalny, zapraszając osoby zajmujące się PR i Social Media w białostockich firmach.
Białostockie wydanie tego ogólnopolskiego projektu cieszy się dużym zainteresowaniem w naszym regionie. „Czwartki” zyskały również solidnych partnerów. Pośród nich znalazł się producent zamienników tuszów i tonerów do drukarek – DrTusz, święcąca kolejne triumfy agencja SEO/SEM – Sempai oraz księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl.
Lubimy wspierać takie pożyteczne inicjatywy. Dotychczas niejednokrotnie informowaliśmy o spotkaniach. Z ogromną radością informujemy Was o objęciu Białostockich Czwartków Social Media patronatem medialnym Dzień Dobry Białystok. Do zobaczenia w Famie.
Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1992976677600563/
(K.)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie