Reklama

Stworzony do miasta, przebojem wchodzi na rynek. Czy zostanie samochodem roku?

Do polskich salonów dealerskich trafiają pierwsze egzemplarze nowego kompaktowego SUV-a Volvo XC40. Biorąc pod uwagę i inne kraje, gdzie samochód ten ma być dostępny, zebrano już ponad 20 tysięcy zamówień na niego. A przypomnijmy, że premiera miała miejsce niewiele ponad cztery miesiące temu. Nowy model cieszy się dużym zainteresowaniem, a Volvo wyraźnie zaznacza swoją obecność w segmencie małych SUV-ów. Na spotkanie z tym autem zaprasza i białostocki salon dealerski Nord Auto, znajdujący się przy alei Jana Pawła II 89. W dniach 1-3 marca odbędą się tam dni otwarte, których bohaterem będzie właśnie ten model. Doradcy odpowiedzą na wszelkie pytania odnośnie tego pojazdu, a zainteresowani będą mogli odbyć jazdy testowe.

Do tej pory XC40 wprowadzono w Europie i Ameryce Północnej. Jednak liczba zamówień już teraz jest tak duża, że szwedzki producent zdecydował przyspieszyć dostawę samochodów do dealerów. Na wprowadzenie nowego modelu wciąż czekają Chiny, które są obecnie największym rynkiem dla marki Volvo. Debiut w Państwie Środka zaplanowano na wiosnę, podczas targów Beijing Auto Show.

XC40 to model, który przyciągnął uwagę klientów i mediów na całym świecie. Innowacyjne rozwiązania, porywające linie, odważne kombinacje kolorystyczne i miejski design - te cechy nowego Volvo nie pozwalają przejść obojętnie i przynoszą szwedzkiemu SUV-owi kolejne wyróżnienia. Np. czołowy brytyjski magazyn What Car? przyznał nowemu Volvo tytuł Samochodu Roku. Model XC40 jest również jednym z siedmiu samochodów, które powalczą o tytuł Car of the Year 2018. Zwycięzcę tego prestiżowego konkursu poznamy w marcu 2018 roku.

- Z nowym Volvo XC40 wkraczamy do najszybciej rozwijającego się segmentu w branży motoryzacyjnej - powiedział Björn Annwall, Senior Vice President Marketing, Sales and Service Volvo Cars. - XC40 uzupełnia gamę modelową Volvo i czerpie ze sprawdzonych, w większych modelach, rozwiązań: nagradzanych wielokrotnie systemów bezpieczeństwa, łączności oraz technologii informacyjno-rozrywkowej.

W nowym Volvo XC40 zastosowano szereg  innowacyjnych rozwiązań. To pierwszy model zbudowany na platformie CMA, która zostanie wykorzystana do stworzenia wszystkich przyszłych samochodów serii 40. W tym aucie, również po raz pierwszy, szwedzki producent wprowadził funkcję współdzielenia samochodu. Jest ona dostępna za pośrednictwem aplikacji Volvo On Call oraz czerwonego kluczyka technicznego. Pozwala ona na zdalne udostępnienie samochodu przyjaciołom i rodzinie bez konieczności fizycznego przekazania klucza.

Wprowadzenie modelu XC40 to dla Volvo historyczny moment, w którym po raz pierwszy ma aż trzech, przedstawicieli w segmencie SUV-ów, oferowanych na wszystkich rynkach.

Volvo Cars prowadzi globalną kampanię marketingową skupioną na XC40. Wykorzystano w niej znany, z musicalu i filmu Sound of Music, utwór muzyczny My Favorite Things. Na potrzeby kampanii został on nagrany w nowej wersji przez szwedzką artystkę Jennie Abrahamson i był dostępny, jeszcze przed rozpoczęciem kampanii, w aplikacji Spotify.

Więcej informacji o nowym Volvo XC40 udzielaja doradcy z autoryzowanego salonu dealerskiego Volvo Nord Auto. Kontakt: www.nordauto-bialystok.volvocars-partner.pl

(Artykuł promocyjny / Oprac. P. Walczak / Foto: Volvo)

Miejsce zdarzenia mapa Białystok
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-25 21:27:56

    fajny, na prawdę fajny. Ja mam peugeota 3008 i też jest super, i też był samochodem roku 2017 :D ale sprawdza się bardzo dobrze, na trasie to się prowadzi tak lekko no i dobrze wygłuszony jest

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-25 21:28:23

    fajny, na prawdę fajny. Ja mam peugeota 3008 i też jest super, i też był samochodem roku 2017 :D ale sprawdza się bardzo dobrze, na trasie to się prowadzi tak lekko no i dobrze wygłuszony jest

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do