Reklama

Styczniowy TechKlub: Czym może okazać się Facebook dla Twojej organizacji

11

godz: 18:00

Na styczniowym techklubie zainteresowani będą mieli okazję nauczyć się prowadzenia fanpage na Facebooku swojej organizacji. Znajdą odpowiedź na takie pytania jak: od czego zacząć prowadzenie fanpage jako organizacja? Jak wybrać grupę docelową i prowadzić komunikację w taki sposób, aby była interesująca dla naszych odbiorców?

- Opowiemy o podstawach, ale i dla bardziej zaawansowanych w tym temacie też coś się znajdzie – wyjaśniają organizatorzy.

Prelegentką jest Patrycja Kopczyńska – marketingowiec z doświadczeniem w tworzeniu treści i ich dystrybucji do zdefiniowanych grup odbiorców. Z sukcesem tworzyła teksty pomagające w kreowaniu wizerunku i promocji usług. Zajmuje się prowadzeniem profili Facebook, Google+, LinkedIn, Goldenline, Twitter etc. Analizuje skuteczność kampanii marketingowych (Google Analytics) oraz tworzy i zajmuje się dystrybucją reklam (Facebook, Google Adwords). Prowadzi również działania z zakresu marketingu szeptanego i wirusowego.

Techklub Białystok od początku organizuje: Fundacja SocLab oraz Federacja Organizacji Pozarządowych Miasta Białystok. Partnerami są obecnie: Hacklag, Postfity.com. Więcej informacji na temat TechKlubu znajdziecie na: http://www.technologielokalnie.pl/techklub/bialystok/.

Raz w miesiącu w kilkunastu miastach w Polsce spotykają się społecznicy, społeczniczki, ludzie działający w organizacjach pozarządowych z przedstawicielami branży informatycznej, programistami, grafikami. Rozmawiają o tym, jak nowe technologie mogą zmieniać rzeczywistość, wspierać społeczne innowacje czy oddolne działania mieszkańców.

Techkluby to inicjatywa rodem z USA, która w Polsce na dobre zadomowiła się dzięki Polsko –Amerykańskiej Fundacji Wolności oraz Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informatycznego (FRSI).

Spotkanie Techklubu Białystok odbędzie się 11 stycznia (środa), godzina 18.00 w Hacklag, ul. Sienkiewicza 1/1 lok. 200. Wstęp wolny!

(BL)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do