
Jest to oczywiście cena brutto. Tyle kosztuje sedan Volvo S90 - dostępny w salonie Nord Auto w Białymstoku - z silnikiem Diesla D3 FWD o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM, współpracujący z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Mowa o wersji wyposażenia Momentum, która zadowoli najbardziej wymagających kierowców i pasażerów. Volvo S90 to samochód, łączy w sobie eleganckie wzornictwo, komfort podróżowania i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie.
157 000 złotych - tyle zapłacimy za nowe Volvo S90 z silnikiem Diesla 2.0 150 KM w wersji Momentum. Taką ofertę przygotował salon Volvo Nord Auto w Białymstoku. To spory upust, ponieważ cena katalogowa wynosiła dotychczas 183 300 zł.
Volvo S90 powstało w ramach nowej linii stylistycznej, za którą odpowiada Thomas Ingenlath. Zastosowanie nowej płyty podłogowej SPA dało projektantom dużą swobodę w kształtowaniu linii i proporcji nadwozia. Bryła auta ma ładne proporcje i osadzona jest na dużych kołach. Dostępne są rozmiary od 17 aż do 21 cali. Przednie światła w technologii LED mają charakterystyczny kształt młota Thora. Tylne lampy nawiązują do tych, jakie zastosowano w Concept Coupe.
We wnętrzu panuje minimalistyczna elegancja. Większość funkcji wywołuje się za pomocą pionowego, 9-calowego ekranu dotykowego, który powstał przy współpracy z firmą Apple. Limuzyna mierzy 496 cm długości. Eleganckie proporcje nadwozia to także zasługa dużej szerokości, wynoszącej 202 cm i nisko poprowadzonej linii dachu. Wysokość auta wynosi 144 cm.
W modelu S90 zastosowano po raz pierwszy na świecie system wykrywający duże zwierzęta takie jak łosie, jelenie, czy konie. System detekcji tych zwierząt pozwala uniknąć bądź zmniejszyć konsekwencje takich wypadków. W S90 zastosowano także system automatycznej jazdy w korku oraz samoczynnego utrzymywania się na pasie jazdy działający do prędkości 110 km/h włącznie. Volvo S90 otrzymało bardzo bogaty zestaw seryjnego wyposażenia w systemy bezpieczeństwa, obejmujący m.in. system City Safety zapobiegający kolizji do różnicy prędkości 80 km/h przed poprzedzającym pojazdem.
Cóż jeszcze znajdziemy w standardzie?
Możemy liczyć na siedem poduszek powietrznych: dla kierowcy i pasażera, dwie poduszki boczne (dwukomorowe), kurtyny powietrzne oraz poduszkę chroniącą kolana kierowcy. Na bogatej liście wyposażenia znajdują się także m. in. funkcjonalność wspomagająca jazdę w korkach, układ ostrzegania o zbyt małej odległości od poprzedzającego pojazdu, układ ostrzegający o dekoncentracji kierowcy czy informowania o znakach drogowych, elektroniczna kontrola stabilności i trakcji, układ zapobiegający kolizjom na skrzyżowaniach, system zabezpieczeń przed skutkami uderzeń bocznych, kontrola trakcji w zakręcie, system zabezpieczeń przed urazami kręgosłupa szyjnego, wspomaganie nagłego hamowania, układ stabilizacji przechyłu, zwalnianie pedału hamulca - rozwiązanie wprowadzone po raz pierwszy na świecie, czujnik deszczu... To tylko namiastka, ponieważ standardowe wyposażenie Volvo S90 jest znacznie szersze. Dość powiedzieć, że nabywca otrzyma jeszcze choćby 17-calowe koła ze stopów lekkich, skórzaną wielofunkcyjną kierownicę, dwustrefową kliematyzację automatyczną czy system Audio High Performance, w skład ktorego wchodzą: 9-calowy kolorowy dotykowy ekran, 10 głośników 330 W i złącze AUX/USB.
Volvo S90 to zatem samochód komfortowy, bezpieczny i można rzec - ekskluzywny, ale jego cena jest kusząca.
Polecamy skontaktować się z autoryzowanym dealerem Volvo w Bialymstoku - firmą Nord Auto. Doradcy chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące modelu S90 i zaproponują optymalne warunki zakupu.
Kontakt:
al. Jana Pawła II 89
tel. 85 651 44 36 wew. 1
Rafał Stalenczyk - tel. 883 377 461
Rafał Roszkowski - tel. 604 477 485
Jacek Dyminkiewicz - tel. 502 778 279
www.nordauto-bialystok.volvocars-partner.pl
(Materiał sponsorowany / Oprac. P. Walczak / Foto: Volvo)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Miałem ostatnio możliwość pożyczenia na weekend nowego S90. Mega mi przypadł do gustu ten samochód mimo, iż zawsze preferowałem "uterenowione" kombi. Z chęcią przejechałbym się V90 CrossCountry. W S90 czuć prestiż. Materiały są dobrej jakości, jedzie się wygodnie, silnik pracuje cicho. Naprawdę fajne auto, które śmiało, bez kompleksów może konkurować z niemieckimi rywalami.
Mam s90 od pół roku. Plastiki i skóry szybko się przecierają, samochód w leasingu więc super się nie martwię ale ostrzegam bo jednak jakość nie ta sama co kiedyś Jak poprawia jakosc materiał to samochód bomba
Mam s90 od pół roku. Plastiki i skóry szybko się przecierają, samochód w leasingu więc super się nie martwię ale ostrzegam bo jednak jakość nie ta sama co kiedyś Jak poprawia jakosc materiał to samochód bomba