Reklama

Chorten Arena - taką nazwę nosi teraz białostocki stadion

18 września 2024 r. została podpisana umowa na sponsoring tytularny Stadionu Miejskiego w Białymstoku, która opiewa na 4 mln 55 tys. zł. Grupa Chorten będzie sponsorem tytularnym obiektu przez pięć lat.

Grupa Chorten jest pierwszym sponsorem tytularnym od momentu powstania Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który we wrześniu świętuje swoje dziesięciolecie. Teraz nosi on nazwę Chorten Arena.

Wszyscy długo czekaliśmy na tę umowę. Można powiedzieć, że sukces rodzi sukces. Bo przecież mamy Jagiellonię – tegorocznego mistrza Polski i mamy pierwszego w historii sponsora tytularnego naszego stadionu - Grupę Chorten - powiedział prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski. - Cieszę się, że sponsorem naszego obiektu została firma mocno związana z regionem i jednocześnie stawiająca na rozwój. Grupa Chorten w 2009 roku zaczynała jako sieć 20 sklepów z województwa podlaskiego, dziś działa w niej 2700 placówek na terenie całego kraju. Mam nadzieję, że współpraca stadionu z Grupą Chorten przyniesie korzyści obu stronom umowy i będzie kontynuowana po tych pierwszych pięciu latach.

W ramach umowy Stadion Miejski przekazuje sponsorowi tytularnemu prawo do użycia znaku towarowego sponsora w nazwie obiektu, która zostanie wyeksponowana na elewacji budynku. Między innymi sponsor zyskuje też prawo do oznakowania wewnątrz stadionu, prawa medialne, marketingowe i wizerunkowe oraz prawa do wskazanych umową lokali skybox.

Jesteśmy dumni z tego, jak Stadion Miejski wygląda dziś i bardzo cieszymy się na współpracę. Stadiony od starożytności były miejscem dobrej energii, a sport bardzo inspiruje nasze działania. Grupa Chorten od wielu lat zresztą współpracuje ze Stadionem Miejskim. To tu zorganizowaliśmy trzy edycje naszych targów spożywczych dla blisko dwóch tysięcy odwiedzających, w tym targi hybrydowe. Od lat jesteśmy najemcą skyboxów, gdzie wspólnie z kontrahentami kibicujemy Jagiellonii Białystok. W tym roku zostaliśmy sponsorem głównym Mistrzów Polski, ponieważ Grupa Chorten mocno stawia na budowanie marki, także poprzez sport - podkreślił Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Dodał, że nazwa Chorten Arena to dla firmy kolejny krok w podnoszeniu rozpoznawalności marki polskich sklepów Chorten.

(PW)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do