18 września 2024 r. została podpisana umowa na sponsoring tytularny Stadionu Miejskiego w Białymstoku, która opiewa na 4 mln 55 tys. zł. Grupa Chorten będzie sponsorem tytularnym obiektu przez pięć lat.
Grupa Chorten jest pierwszym sponsorem tytularnym od momentu powstania Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który we wrześniu świętuje swoje dziesięciolecie. Teraz nosi on nazwę Chorten Arena.
Wszyscy długo czekaliśmy na tę umowę. Można powiedzieć, że sukces rodzi sukces. Bo przecież mamy Jagiellonię – tegorocznego mistrza Polski i mamy pierwszego w historii sponsora tytularnego naszego stadionu - Grupę Chorten - powiedział prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski. - Cieszę się, że sponsorem naszego obiektu została firma mocno związana z regionem i jednocześnie stawiająca na rozwój. Grupa Chorten w 2009 roku zaczynała jako sieć 20 sklepów z województwa podlaskiego, dziś działa w niej 2700 placówek na terenie całego kraju. Mam nadzieję, że współpraca stadionu z Grupą Chorten przyniesie korzyści obu stronom umowy i będzie kontynuowana po tych pierwszych pięciu latach.
W ramach umowy Stadion Miejski przekazuje sponsorowi tytularnemu prawo do użycia znaku towarowego sponsora w nazwie obiektu, która zostanie wyeksponowana na elewacji budynku. Między innymi sponsor zyskuje też prawo do oznakowania wewnątrz stadionu, prawa medialne, marketingowe i wizerunkowe oraz prawa do wskazanych umową lokali skybox.
Jesteśmy dumni z tego, jak Stadion Miejski wygląda dziś i bardzo cieszymy się na współpracę. Stadiony od starożytności były miejscem dobrej energii, a sport bardzo inspiruje nasze działania. Grupa Chorten od wielu lat zresztą współpracuje ze Stadionem Miejskim. To tu zorganizowaliśmy trzy edycje naszych targów spożywczych dla blisko dwóch tysięcy odwiedzających, w tym targi hybrydowe. Od lat jesteśmy najemcą skyboxów, gdzie wspólnie z kontrahentami kibicujemy Jagiellonii Białystok. W tym roku zostaliśmy sponsorem głównym Mistrzów Polski, ponieważ Grupa Chorten mocno stawia na budowanie marki, także poprzez sport - podkreślił Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.
Dodał, że nazwa Chorten Arena to dla firmy kolejny krok w podnoszeniu rozpoznawalności marki polskich sklepów Chorten.
(PW)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie