Stadion Miejski w Białymstoku, będący domem dla piłkarzy Jagiellonii i miejscem spotkań tysięcy kibiców, zyskał ostateczny szlif wizualny. Na fasadzie obiektu zainstalowano dwa potężne, podświetlane napisy "Chorten Arena", które przypieczętowują rolę sponsora tytularnego w życiu miasta.
Nowe oznakowanie to przysłowiowa kropka nad i w procesie budowania tożsamości wizualnej areny. Wielkoformatowe litery zamontowano w strategicznych punktach: od strony ul. Ciołkowskiego oraz ul. Słonecznej.
Instalacja robi wrażenie swoimi gabarytami i wykonaniem:
Za skomplikowany proces - od projektu, przez uzyskanie pozwoleń budowlanych, aż po dwudniowy montaż - odpowiadała firma New Vision, specjalizująca się w identyfikacji wizualnej.
Pojawienie się napisów to efekt ponad rocznej współpracy Stadionu Miejskiego z Grupą Chorten. Sponsor tytularny pokrył 100 proc. kosztów tej inwestycji, traktując ją jako kluczowy element marketingu sportowego i budowania świadomości marki w regionie.
Nowe logotypy mają nie tylko pełnić funkcję informacyjną, stając się punktem orientacyjnym na mapie Białegostoku, ale także podkreślać prestiż obiektu, który gości najważniejsze wydarzenia sportowo - widowiskowe w województwie.
Choć montaż napisów na fasadzie kończy najważniejszy etap brandingu samego budynku, zmiany wyjdą wkrótce poza mury stadionu.
W planach jest aktualizacja i ustawienie nowych znaków kierujących do Chorten Areny. Pojawią się one m.in. przy al. Jana Pawła II, na trasie z Kleosina oraz od strony ul. Ciołkowskiego i 11 Listopada. Realizacja nastąpi po zatwierdzeniu projektów stałej organizacji ruchu.
W przyszłym roku stadionowa rodzina powiększy się o oficjalną maskotkę areny - Liska Chortenka, która będzie umilać czas najmłodszym uczestnikom wydarzeń.
(PW)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie