Reklama

Ekspansja trwa w najlepsze. Chorten powiększa się o kolejne sklepy

Białystok, Ostrołęka, Pułtusk, Bochotnica, Kraśnik - to tylko niektóre miejscowości, gdzie w marcu pojawiły się sklepy z logo Grupy Chorten. Polska Grupa Sklepów Spożywczych zrzesza już 2 065 placówek partnerskich.

W 2020 roku Grupa Chorten osiągnęła zasięg ogólnopolski i przekroczyła dwa tysiące sklepów partnerskich, a w pierwszym kwartale tego roku dołączyły do niej kolejne placówki, w tym zarówno zupełnie nowo uruchamiane punkty, jak i wiele takich, gdzie właściciele działali dotąd na rynku niezależnie lub w innych sieciach.

Osiągnęliśmy nasz cel w 2020 roku, a teraz przed nami stoją kolejne wyzwania. Chcemy rozwijać współpracę z dotychczasowymi i nowymi partnerami i wspierać placówki z polskim kapitałem w całym kraju - mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Jednym z nowych punktów na handlowej mapie będzie sklep w Białymstoku, którego otwarcie jest planowane na drugą połowę marca. W województwie podlaskim, z którego wywodzi się Polska Grupa Sklepów Spożywczych, jest najwięcej punktów z logo z drzewkiem dębu. Są to placówki w różnych formatach. W nowej, przy Waszyngtona, będzie można zaopatrzyć się przede wszystkim w napoje alkoholowe. W Malibu, bo taką nazwę ma sklep, na 60 mkw. będzie można również kupić słodycze i przekąski, a także skorzystać z takich usług, jak wypłata gotówki czy i nadanie paczki. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 - 23.00. Będzie też otwarta w każdą niedzielę w godz. 10.00 - 23.00.

Placówka ogólnospożywcza o nazwie Chorten Grosik zostanie również otwarta w marcu w Pułtusku, przy ul. Świętojańskiej. W niej klienci będą mogli kupić owoce i warzywa, nabiał czy wyroby alkoholowe.

Od początku marca pod logo Grupy Chorten działa już sklep w centrum Ostrołęki, przy Kopernika. Punkt o powierzchni 70 mkw., dysponuje pełną ofertą ogólnospożywczą. Można tu kupić mięso i wędliny, pieczywo, nabiał, owoce i warzywa, alkohole, napoje. Do nabycia jest też m.in. chemia gospodarcza.

Dynamicznie rozwija się także ekspansja na południu i zachodzie Polski, gdzie w ostatnich tygodniach przybyło kilkanaście placówek z logo Chortenu.

Budujemy silną grupę polskich sklepów, ponieważ konsolidacja i wspólna oferta promocyjna daje naszym partnerom szansę na rozwój i skuteczne konkurowanie o klientów - podkreśla Krzysztof Pakuła.

(PW / Foto: mat. pras.)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do