
Wreszcie jest okazja do pochwalenia władz województwa podlaskiego. Wreszcie jest nowa kampania promująca region, którą warto pochwalić. Sposób promocji jest wyjątkowo trafiony i absolutnie w stylu, który cieszy się obecnie dużą popularnością. Województwo rozpoczęło nową, intrygującą kampanię promocyjną, stawiając na to, co w regionie najcenniejsze – naturę, autentyczność i regenerujący spokój.
Akcja, która ruszyła 5 czerwca i szybko zdobyła popularność w mediach społecznościowych, promuje Podlasie i Suwalszczyznę jako idealne antidotum na wakacyjny stres. Hasło przewodnie kampanii – „Cisza i spokój” – idealnie oddaje charakter regionu, odpowiadając jednocześnie na potrzeby mieszkańców miast, na co dzień zmagających się z hałasem i przebodźcowaniem.
Jak podkreśla Bogdan Dyjuk, członek zarządu województwa podlaskiego, kampanię poprzedziła diagnoza "źródeł wakacyjnego stresu", takich jak męczące loty, rzesze turystów, problemy żołądkowe czy natrętni sprzedawcy.
To są także kampanie promocyjne wykorzystujące, może w sposób trochę przewrotny, to czym się jako region, jako województwo podlaskie szczycimy. Szczycimy się środowiskiem przyrodniczym, szczycimy się tą wielokulturowością, tym, że czas w województwie podlaskim płynie wolniej niż w innych, a więc w innych częściach kraju. Warto do nas przyjechać, żeby znaleźć chwilę na otrucie tego wielkomiejskiego zgiełku, na chwilę refleksji, odpoczynku w pięknych warunkach otaczającej przyrody. Korzystamy z firm, które wspierają i rozwijają nasze pomysły - mówił Dyjuk w wywiadzie dla ddp24.pl (cały wywiad TUTAJ
Kampania jest w kontrze do zgiełku popularnych kurortów, a podlaskie oferuje nieskażone krajobrazy, czyste jeziora, leśne ścieżki, gościnność, lokalną kuchnię i rytm życia, który pozwala na prawdziwą regenerację ciała i umysłu.
Kampania wyróżnia się humorystycznymi i trafnymi hasłami, które z dystansem podchodzą do wakacyjnych bolączek. "Dziki tłumy? Tylko dzika natura", "Szczęki? Najwyżej szczupaka", "Zmiana czasu? On po prostu płynie wolniej" czy "Nie ma faraonów. Nie ma zemsty" – to tylko niektóre z kreacji, które łączą poczucie humoru z autentycznym doświadczeniem regionu. Podlaskie jest przedstawione jako miejsce ucieczki od codziennego pośpiechu i nadmiaru bodźców, gdzie kontakt z przyrodą staje się najlepszym remedium na stres.
Głównym celem kampanii, prowadzonej w kanałach społecznościowych Województwa Podlaskiego (Facebook, Instagram, LinkedIn), jest nie tylko promocja turystyki, ale również wzmocnienie wizerunku regionu jako miejsca odpowiadającego na potrzeby współczesnego człowieka. Duże zainteresowanie odbiorców świadczy o tym, że naturalność i spokój, które są wpisane w krajobraz i kulturę Podlasia, to wartości coraz bardziej pożądane.
PS
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie