
Rozpoczęła się specjalna akcja w blisko 600 sklepach z logo Grupy Chorten, organizowana przy współpracy z 23 markami: "Zimowa loteria pełna prezentów na gwiazdkę". Klienci przy okazji zakupów mogą zdobyć atrakcyjne nagrody.
Cztery roboty planetarne Kenwood dla miłośników gotowania, cztery nagrody finansowe po 1 000 zł na prezenty pod choinkę, cztery konsole X Box One, a w finale 10 tysięcy złotych na wakacje marzeń - to nagrody, które mogą wygrać klienci sklepów z logo Grupy Chorten. W przedświątecznej akcji bierze udział blisko 600 obrandowanych placówek handlowych na terenie przede wszystkim województwa podlaskiego, ale także lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko - mazurskiego, kujawsko - pomorskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.
Aby wziąć udział w losowaniu nagród, wystarczy, by klienci zrobili zakupy za minimum 25 zł, kupując przynajmniej jeden produkt z 23 marek biorących udział w programie i zarejestrowali swój paragon.
Jest to druga edycja organizowanej przez nas akcji w okresie przedświątecznym, którą zachęcamy klientów do kupowania w polskich sklepach, dając im możliwość wygrania nagród. Dużym zainteresowaniem cieszyła się organizowana latem loteria urodzinowa na 10-lecie Grupy Chorten, więc i ten wyjątkowy rok jubileuszowy chcemy zakończyć działaniem skierowanym do konsumentów - podkreśla Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten. - Program lojalnościowy wsparliśmy specjalną kampanią medialną, wszystkie punkty biorące udział w projekcie są oznaczone plakatami i ulotkami, więc liczymy, że klienci będą chętnie próbować swojego szczęścia przy okazji codziennych zakupów.
W akcji biorą udział uznani producenci. Zgłaszać się do loterii mogą klienci, którzy wybiorą produkty marek: Bracia Koral Lody Jak Dawniej, Coca-Cola, Dr Gerard, Hortex, Kamis, Kasztelan, Krakus, Milka, Lech, Mlekovita, Łomża, Łukosz, Pepsi, Proste Historie, Renifer, Sokołów, Tymbark, Tchibo, Wedel, Winiary, Żywiec i Z Podlaskiej Spiżarni.
Tchibo chętnie weszło do akcji "Zimowa loteria sklepów Chorten", ponieważ okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci chętnie kupują większe ilości kawy z myślą o świętach, a przy okazji wybierając właśnie nasze produkty, mogą wygrać atrakcyjne nagrody jako prezenty pod choinkę. Chcemy, by nasza marka była pozytywnie kojarzona przez klientów sklepów Chorten, a takie projekty lojalnościowe także mają na to wpływ - mówi Izabela Kurdzieko, local key account manager Tchibo.
W ramach akcji przewidziano cztery losowania nagród, pierwsze już w Mikołajki.
(PW / Foto: Mat. pras.)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie