
Zakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił trzy nowe linie tematyczne. Klienci mogą dzwonić na dodatkowe numery telefonów, pod którymi pracownicy instytucji odpowiadają na pytania w najważniejszych obecnie sprawach.
Pracownicy ZUS dyżurują teraz pod specjalnymi numerami telefonów, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00.
Nowe numery telefonów:
Chcemy, by nasi klienci mogli w dalszym ciągu uzyskiwać informacje w ważnych dla nich sprawach. W związku z sytuacją epidemiczną wywołaną koronawirusem i aby zapewnić bezpieczeństwo klientów i samych pracowników, ZUS ograniczył obsługę w swoich placówkach. Z tego powodu zostały udostępnione dodatkowe linie telefoniczne - czytamy w przesłanym naszej redakcji komunikacie.
Nadal działa również ogólna infolinia ZUS pod numerem 22 560 16 00. Konsultanci obsługują ją w godzinach 7.00 - 18.00 w dni robocze.
Klienci Zakładu mogą przesyłać pytania także e-mailowo pod adres cot[at]zus.pl lub przez formularz zapytania ze swojego profilu w Platformie Usług Elektronicznych ZUS. We wszystkich placówkach urzędu wyodrębniono strefy, w których każdy może samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami. Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i obsługę spraw w sposób niezakłócony.
Na stronie internetowej zus.pl są też numery telefonów do doradców ds. ulg i umorzeń w oddziałach ZUS. To dodatkowe wsparcie dotyczące odroczenia płatności składek lub rozłożenia zadłużenia na raty.
(P. Walczak / Foto: ZUS)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie