Reklama

Zrobił zakupy, wygrał samochód

Klient z Białegostoku, który zrobił zakupy w sklepie w Wasilkowie, odebrał właśnie kluczyki do samochodu osobowego - nagrody głównej w Odjazdowej Loterii Sklepów Chorten. Wylosowano także 18 innych atrakcyjnych nagród wśród konsumentów z całej Polski.

Toyotą Yaris prosto z białostockiego salonu odjechał pan Piotr, który zrobił zakupy w sklepie Chorten przy ul. Polnej 1/1 w Wasilkowie i zgłosił swój paragon do akcji konsumenckiej. W uroczystym przekazaniu nagrody laureatowi wzięła udział Elżbieta Ostaszewska, właścicielka szczęśliwego sklepu Jedynka oraz Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten.

Akcja w blisko 600 sklepach Grupy Chorten w całej Polsce trwała od 8 października do 30 grudnia minionego roku. Klienci wygrali w niej także sześć nagród w postaci hulajnóg elektrycznych Xiaomi, sześć robotów kuchennych Kitchen Aid Aristan oraz sześć nagród finansowych - po 1 000 zł każda.

Aby uczestniczyć w losowaniu nagród, wystarczyło zrobić zakupy za minimum 25 zł, zawierające produkt przynajmniej jednej promowanej marki biorącej udział w programie lojalnościowym. W akcji promocyjnej uczestniczyło 20 popularnych marek.

W Odjazdowej Loterii Sklepów Chorten można było wziąć udział dowolną liczbę razy, ale klient mógł wygrać tylko jedną nagrodę. Tę najbardziej wartościową zdobył klient, który często robi zakupy w sklepach Chorten.

Znam te sklepy zwłaszcza z produktów świeżych, lubię robić zakupy w większych placówkach w Białymstoku i Wasilkowie. Braliśmy udział w loterii, bo chcieliśmy z żoną wygrać czerwonego robota kuchennego do nowego mieszkania, a tu taka niespodzianka - mówił pan Piotr, który 2 lutego odebrał kluczyki do auta wraz z żoną Klaudią.

Placówka, w której wygrano nagrodę, to sklep, który od początku, a więc od grudnia 2009 roku jest w Grupie Chorten. Codzienne zakupy można zrobić tu na blisko 300 mkw. powierzchni.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie w naszym sklepie padła nagroda główna i mamy tak zadowolonego klienta - podkreśla Elżbieta Ostaszewska, właścicielka sklepu.

To już kolejna edycja akcji lojalnościowej organizowanej przez Grupę Chorten z producentami.

Stawiamy mocno na różne działania skierowane do klientów naszych sklepów partnerskich, m.in. od kilku lat co roku proponujemy im loterię z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Dzięki temu konsumenci chętnie do nas wracają, kojarzą nasze sklepy bardzo pozytywnie, a z perspektywy właścicieli placówek powiększa się liczba paragonów i zwiększa koszyk zakupowy - zaznacza Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten.

Grupa Chorten ma obecnie blisko 2 050 placówek partnerskich polskich właścicieli w całym kraju.

(PW / Foto: mat. pras.)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do