
W piątek, 15 października, wystąpiła awaria bankowości elektronicznej BNP Paribas. Klienci logujący się przed godziną 11 do systemu Goonline, na ekranach komputerów nie mogli zobaczyć historii, transakcji, środków na rachunkach ani wykonywać jakichkolwiek operacji bankowych.
Klienci, którym udaje się zalogować, widzą następującą informację:
Informujemy, że mogą wystąpić problemy w widoczności produktów w GOonline i GOmobile. Przepraszamy za utrudnienia.
Poniżej jeszcze jeden komunikat:
Wystąpił nieoczekiwany błąd. Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z infolinią pod nr: +48 500 990 500 - dla połączeń krajowych lub +48 22 134 00 00 - dla połączeń krajowych i z zagranicy. Infolinia dostępna jest 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.
Ani na Twitterze, ani na Facebooku bank nie poinformował o przyczynie awarii. Tym, którym udaje się dodzwonić na infolinię (czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to co najmniej kilka minut), słyszą, że nie wiadomo, kiedy problemy zostaną usunięte.
Tymczasem BNP Paribas to jeden z największych banków funkcjonujących w Polsce. Pod względem aktywów zajmuje szóstą pozycję. Jakiś czas temu przejął Raiffeisen Bank Polska.
Do godziny 12, momentu publikacji tego artykułu, awaria nie została usunięta, a korzystanie z bankowości elektronicznej wciąż pozostawało niemożliwe.
AKTUALIZACJA: kilka minut po godzinie 12 wszystkie systemy zaczęły poprawnie działać.
(Piotr Walczak)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie