9 listopada odbędzie się 42. Białostocki Czwartek Social Media. Regularne spotkania poświęcone mediom społecznościowym to dobra okazja, aby za darmo i w miłym towarzystwie dowiedzieć się o bieżących trendach w marketingu. Nasz portal jest patronatem medialnym #BCSM . Zobaczcie, kto tym razem został zaproszony do Białegostoku przez organizatorów „Czwartków”.
42. Spotkanie w ramach Białostockich Czwartków Social Media rozpocznie się w czwartek, 9 listopada o godzinie 19.00 w Kawiarni FAMA. Wstęp jak zawsze jest bezpłatny. W gronie prelegentów, którzy przyjadą do Białegostoku, aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem tradycyjnie nie zabraknie znanych w branży nazwisk.
Jako pierwsza swoje wystąpienie poprowadzi Joanna Niemyjska. Zaproszona prelegentka zawodowe szlify nabywała w Departamencie Współpracy z Zagranicą i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, a następnie w czasopiśmie biznesowym Portfel.pl. Obecnie od ponad 6 lat zajmuje się promowaniem niezwykłego projektu, jakim jest Zielona Linia.
Tematem prelekcji będzie: „Lans czy balans, czyli jak robić video w instytucji publiczne”
Po niej wystąpi Magdalena Urban. Magda jest związana z branżą marketingową od 7 lat. Zaczynała od agencji marketingowych, następnie jedną – Kerris, współtworzyła. Fascynuje ją marketing międzynarodowy oraz komunikacja do pokolenia millenialsów. Obecnie rozwija własną markę – Urban Legend. Podczas wizyty w Białymstoku opowie, jak zbudować markę z globalnym potencjałem.
Na koniec wystąpi duet Dawid Kaźmierczak i Tomasz Matuszewski. Dawid jest ekspertem w zakresie zintegrowanej komunikacji reklamowej. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane i nominowane na branżowych festiwalach, również tych międzynarodowych. Tomasz Matuszewski to założyciel Follow Agency, poprzednio Head of Social Media w Ogilvy Warsaw. Specjalizuje się w digitalu ze szczególnym zamiłowaniem do social media.
Dawid i Tomek są twórcami kanału Snap Lions, na którym relacjonują poprzez Snapcht wydarzenia z największego festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Po prelekcjach przyjdzie czas na ulubioną część spotkania – networking i dyskusje przy kawie i herbacie. Ewentualnie czymś mocniejszym.
Czwartkowe Spotkania Social Media są ogólnopolską inicjatywą zrzeszającą ludzi zainteresowanych mediami społecznościowymi, marketingiem oraz nowymi technologiami.
#CSSM odbywają się w 16 miastach Polski. W Białymstoku Czwartkowe Spotkania Social Media odbywają się od maja 2012. Organizatorzy zawsze zapraszają ciekawych ludzi z bogatym doświadczeniem w branży, znanych specjalistów, praktyków w dziedzinie social media, marketingu, blogosfery i dziedzin pokrewnych. Stawiają także na rynek lokalny, zapraszając osoby zajmujące się PR i Social Media w białostockich firmach.
Białostockie wydanie tego ogólnopolskiego projektu cieszy się dużym zainteresowaniem w naszym regionie. „Czwartki” zyskały również solidnych partnerów. Pośród nich znalazł się producent zamienników tuszów i tonerów do drukarek – DrTusz, święcąca kolejne triumfy agencja SEO/SEM – Sempai, a także księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl .
Lubimy wspierać takie pożyteczne inicjatywy. Jako patron wydarzenia zapraszamy do udziału w czwartkowym spotkaniu. Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1699529193400307/permalink/1709506529069240/
(K.)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie