Reklama

Marketingowa środa i promocja marki

29

godz: 18:30

W imieniu Studenckiego Koła Menedżerówe zapraszamy na ostatnie spotkanie trzeciej edycji szkoleń z cyklu ''Marketingowe Środy". Temat prelekcji to: "Każda marka może "umieć w Internety", czyli sposoby na komunikację marki w sieci". Warsztaty poprowadzi specjalista w tej dziedzinie – Tomasz Michniewicz z Infinity Group.

-Wow! Jaka ładna torebka! Skąd masz?

-Na zalando wyhaczyłam!

-Naprawdę?! Jest świetna!

Jeśli kiedykolwiek prowadziłeś podobne rozmowy, być może postawiłeś sobie pytanie, skąd biorą się niektóre otaczające nas rzeczy? Proste! Z internetu. Sieć towarzyszy nam dosłownie wszędzie. Ale chwilka… Odwróćmy role.

Może zastanawiałeś się kiedyś jak to się dzieje, że niektóre marki są bardziej znane w internecie, a inne mniej? Może sam chciałbyś w przyszłości wykorzystać możliwości internetu do promocji swojego brandu?

Jeśli tak, to zapraszamy na ostatnie w tym roku akademickim, spotkanie trzeciej edycji szkoleń z cyklu „Marketingowe Środy”, które odbędzie się już w najbliższą środę, 29 marca, o godz. 18:30 w sali 201 na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku, przy ul. Warszawskiej 63.

Prelekcję na temat "Każda marka może „umieć w Internety”, czyli sposoby na komunikację marki w sieci" wygłosi Tomasz Michniewicz, pracownik Infinity Group i absolutny specjalista w tej dziedzinie.

Zapisy na wydarzenie znajdziesz tutaj: https://495920-6-sroda-marketingowa.evenea.pl/.

Organizatorzy zapewniają, że jak zwykle po spotkaniu, wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody w postaci bonów i zniżek ufundowanych przez partnerów rzeczowych. Marketingowe środy to doskonała okazja do nabycia nowej wiedzy i poszerzenia horyzontów biznesowych.

(BL)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do