Reklama

Michał Lipiński: Podlaski biznes dostarcza wielu wzorców

Do 14 lutego firmy mogą zgłaszać produkty, usługi i innowacje do Konkursu "Teraz Polska". Termin składania wniosków został przedłużony, by jak najwięcej przedsiębiorstw mogło włączyć się do rywalizacji. W tym roku będzie to 30. edycja. Do tej pory wśród laureatów znalazło się 28 podmiotów z województwa podlaskiego. W 2019 do tego grona nie dołączył nikt, ale z kolei dwa lata temu były to aż cztery firmy z naszego regionu. Według organizatorów drzemie w nim duży potencjał gospodarczy. Warto o tym mówić.

Wśród wyróżnionych do tej pory podlaskich firm znajdują się tak znane marki, jak Mlekovita, Biaform, ChM, Pronar czy KAN. Wypada liczyć, że w tym roku kolejne znajdą się w prestiżowym gronie laureatów i podczas uroczystej gali odbiorą cenione statuetki.

Zachęcam przedsiębiorców z Podlasia do udziału w Konkursie "Teraz Polska". Państwa region ma duży potencjał biznesowy i w ostatnich latach dynamicznie się rozwija. Stąd pochodzi i tu działa wiele firm o kluczowym znaczeniu dla krajowej gospodarki. Wystarczy wymienić laureatów Konkursu "Teraz Polska" z poprzednich lat, firmy: Mlekowita, Biaform, Suempol, KAN,Podlaska Chata... Te i wiele innych przykładów sukcesu to wartościowa inspiracja dla całego kraju - podlaski biznes dostarcza wielu wzorców skuteczności i wytrwałości w osiąganiu celów - mówi w rozmowie z naszą redakcją Michał Lipiński (na zdjęciu), dyrektor Konkursu "Teraz Polska". - Zachęcam do udziału w Konkursie "Teraz Polska", bo uważam, że przykład firm z Podlasia może być ważną inspiracją mającą wpływ na całą krajową gospodarkę. Start w Konkursie "Teraz Polska" przynosi laureatom wymierne korzyści, takie jak wzrost sprzedaży. Godło "Teraz Polska" to skuteczne narzędzie promocyjne, które zachęca klientów do zakupu oznaczonych nim produktów oraz jest potwierdzeniem wysokiej jakości i polskiego pochodzenia. To znak pozwalający wyróżnić ofertę i markę firmy w sposób wyjątkowy.

Michał Lipiński podkreśla, że znak "Teraz Polska" należy do najlepiej rozpoznawalnych logotypów promocyjnych w Polsce. Od lat w badaniach ankietowych odsetek osób deklarujących jego znajomość utrzymuje się powyżej 70 proc.

Według badań zrealizowanych we wrześniu 2019 r. przez Centrum Badań i Analiz Rynku ASM blisko 72 proc. respondentów prawidłowo rozpoznaje znak "Teraz Polska". Ankietowani, którzy zadeklarowali jego znajomość, zostali poproszeni o wymienienie nazw produktów, firm lub po prostu branż, z którymi kojarzą ten symbol. 74,4 proc. badanych było w stanie podać takie marki lub grupy produktowe.

Odpowiedzi osób badanych potwierdzają wysoką rozpoznawalność znaku "Teraz Polska" i jego skuteczność jako narzędzia promocyjnego, wspierającego sprzedaż i markę posługującej się nim firmy. 79,3 proc. respondentów uważa, że Godło "Teraz Polska" jest dobrym sposobem oznaczania polskich produktów i usług wysokiej jakości, zaś 77 proc. zadeklarowało, że ów znak umieszczony na opakowaniu produktu zachęca ich do zakupu - wskazuje Lipiński.

Wart podkreślenia jest fakt, że w Konkursie mogą startować zarówno najmniejsze przedsiębiorstwa, jak i wielkie koncerny. Nie ma znaczenia branża i rodzaj produktu oraz usługi, w przeszłości wyróżniano firmy wytwarzające: jogurty, drony, ciągniki, drukarki 3D, wędliny, soki, artystyczne książki, śmigłowce, dachówki, implanty zębowe, okna, oprogramowanie komputerowe itd. Bardzo wielu laureatów oznacza Godłem swoje produkty, gdyż po prostu wpływa to na zwiększenie sprzedaży - klienci postrzegają je w kategoriach synonimu dobrego wyboru.

Zachęcam prezesów, właścicieli, menedżerów do zgłaszania produktów i usług do jubileuszowej, 30. edycji Konkursu "Teraz Polska". Udział w nim powinien być naturalną konsekwencją dla wszystkich, którzy w prowadzeniu działalności gospodarczej kierują się wartościami i kreatywnością oraz oferują produkty i usługi mogące stać się niezaprzeczalną wizytówką polskiej gospodarki - mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Informacje odnośnie tego, w jaki sposób zgłosić się do Konkursu "Teraz Polska", można znaleźć pod linkiem: https://terazpolska.pl/pl/O-Konkursie, a także dzwoniąc pod nr tel. 22 826 01 91.

(Piotr Walczak / Foto: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do