
Art-Motor, przedsiębiorstwo z Solniczek k. Białegostoku, zajmujące się produkcją części do motoryzacji, przemysłu i rolnictwa, wypuściło partię stojaków choinkowych. Zamawiającym był kontrahent z Niemiec, ale firma postanowiła zrobić większą serię. Jak mówi nam współwłaścicielka Monika Rutkowska, wyroby są przeznaczone na lokalny rynek, także dla klientów indywidualnych.
To nasz debiut, jeśli chodzi o taką produkcję. Ale udany - zapewnia Monika Rutkowska. - Postanowiliśmy, ze wyprodukujemy nieco więcej stojaków niż wynosiło pierwotne zamówienie, bo może spodobają się mieszkańcom naszego regionu.
Z tego co wiemy, zostało jeszcze kilkadziesiąt sztuk. A to ostatnia chwila na takie zakupy. Wigilia Bożego Narodzenia wypada bowiem w czwartek (oczywiście 24 grudnia), więc najbliższy weekend będzie zapewne obfitował w przynoszenie drzewek do domów.
Stojaki są bardzo stabilne, mocne, z misą na wodę - zachwala Monika Rutkowska. - Jeżeli przyjmą się na lokalnym rynku, z pewnością wejdziemy w ten segment produkcji w przyszłym roku.
Do wyboru obecnie są trzy kolory: chrom (329 zł brutto), czarny (299 zł) i miedziany (399 zł).
To dość nietypowy wyrób Art-Motor, która to firma do tej pory zajmowała się nieco inną produkcją. A to oznacza, że w Podlaskiem mamy przedsiębiorstwa, które w razie potrzeby potrafią szybko i energicznie wykonywać nietypowe zlecenia dla zagranicznych partnerów.
Spółka istnieje od 1983 roku, jest firmą rodzinną. Kompleksowo realizuje projekty w procesach produkcji wyrobów metalowych, począwszy od cięcia laserem, toczenia, frezowania i szlifowania, gięcia na krawędziarkach, spawania, tłoczenia na prasach mechanicznych oraz obróbką plastyczną metodą na zimno i gorąco. Posiada nowoczesne laboratorium zakładowe, gdzie przebiega szczegółowy proces kontroli procesów produkcyjnych. Ma wdrożony system ISO 9001/2008.
Produkty Art-Motor są dostarczane do szeregu światowych firm w branży motoryzacyjnej, przemysłowej, rolniczej, elektronicznej, budowlanej, meblarskiej, spożywczej oraz farmaceutycznej.
(Piotr Walczak)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Panie Piotrze, ISO 9001 z roku 2008 jest już dawno nieaktualne. Obowiązujące wydanie to ISO 9001:2015. Zatem jeśli ta firma chwali się wdrożeniem starej wersji normy to marketingowo jest to "słabe".