Reklama

Podlaska młodzież poznaje zasady podatkowego funkcjonowania państwa. Przyjmowane są zgłoszenia od szkół

W listopadowych lekcjach "Akademii podatkowej podlaskiej KAS" uczestniczyła młodzież ze szkół ponadpodstawowych z Łomży, Białegostoku i Łap. Ponad 600 kolejnych uczniów poznało działalność Krajowej Administracji Skarbowej, funkcje jakie pełni w państwie oraz zasady funkcjonowania budżetu i podstawowe pojęcia podatkowe.

Rok szkolny w pełni, a listopad był kolejnym miesiącem pełnym spotkań edukacyjnych prowadzonych przez podlaską KAS. Edukatorzy Akademii odwiedzili aż 28 klas z Zespołu Szkół Akademickich - Międzynarodowej Akademii Nauk Stosowanych oraz Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących nr 5 w Łomży, Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Wojciecha Kossaka w Łomży, Zespołu Szkół Elektrycznych w Białymstoku oraz Zespołu Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarnieckiego w Łapach. W tej ostatniej szkole spotkania odbyły się w ramach VI Tygodnia Przedsiębiorczości 2024 pod hasłem "Przedsiębiorczość dla każdego".

Eksperci KAS spotkali się z ponad 600 uczniami. Podobnie, jak podczas poprzednich spotkań, rozmawiano o tym, jak działa KAS, dlaczego podatki są niezbędne do funkcjonowania naszego kraju oraz jak ważne jest wydawanie paragonów dla zapewnienia uczciwej konkurencji. Eksperci z KAS pokazali również, jak łatwo i szybko załatwić wiele spraw urzędowych przez internet korzystając z e-usług, oszczędzając przy tym czas i unikając kolejek w urzędzie.

Lekcje w ramach II edycji Akademii będą organizowane do końca trwającego roku szkolnego. W związku z tym, urzędnicy zapraszają dyrektorów i przedstawicieli zainteresowanych szkół ponadpodstawowych do kontaktu z podlaską KAS na adres e-mail: [email protected].

Indywidualny harmonogram spotkań będzie uzgadniany z zainteresowanymi szkołami uwzględniając zasadę kolejności zgłoszeń.

(PW)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do