Już dziś o godzinie 18.30 w kawiarni Gram Off On wszyscy miłośnicy mediów społecznościowych spotkają się po raz siedemnasty, aby porozmawiać o najnowszych zmianach w branży.
Media Społecznościowe nigdy nie były darmowymi. W ostatnim okresie Facebook coraz dobitniej pokazuje, że aby móc prowadzić działania reklamowe w serwisie – musisz zapłacić. Ale jak to zrobić efektywnie? Tak, by nie wydać za dużo a jednocześnie inwestycja zwróciła się w postaci Klientów?
O tym wszystkim będziemy mogli dowiedzieć się już dziś podczas siedemnastego spotkania w ramach Białostockiego Czwartku Social Media!
Na uczestników jak zwykle czeka specjalna zniżka na piwo!
Wystarczy w barze podać hasło „Czwartek”.
Kilka słów o prelegentach:
Miłosz Belter, Product Manager, Catvertiser.com
Z branżą internetową związany od ponad 8 lat, początkowo współpracując z firmą StayPoland, gdzie był odpowiedzialny za rozwój serwisów internetowych Europe-Cities.com oraz pierwszej w Polsce porównywarki hoteli – HotelCalculator.com, później jako Manager Projektów Internetowych w firmie WhoElse współtworzył kilka innowacyjnych serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Od trzech miesięcy Product Manager Catvertiser.com – narzędzia do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku, w którym odpowiada za projektowanie aplikacji oraz za jej rozwój biznesowy i funkcjonalny. Zawodowo zainteresowany szczególnie tematyką optymalizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz user experience. Prywatnie miłośnik podróży oraz koszykówki spod znaku NBA.
Grzegorz Berezowski, CEO w CheeseCat sp. z o.o.
Założyciel i CEO firmy, CheeseCat, twórcy platformy NapoleonCat.com wspierającej zarządzanie komunikacją marki na platformach społecznościowych oraz platformy Catvertiser.com wspierającej zarządzanie i optymalizację kampaniami reklamowymi na Facebooku. W latach 2007-2013 współtworzył agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT, w której obejmował stanowisko Dyrektora Strategii. Wcześniej Dyrektor Strategii i Innowacji w MRM Worldwide, McCann Worldgroup. Absolwent kilku uczelni krajowych i zagranicznych na kierunkach ekonomicznych i społecznych. Były doktorant w Zakładzie Nowych Mediów i Komunikowania w Szkole Głównej Handlowej, gdzie prowadzi gościnne wykłady z Ekonomiki Mediów. Autor wielu publikacji na temat marketingu interaktywnego i strategii marki. Juror konkursów reklamowych, m.in. EFFIE i Efekton; członek Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jego główne zainteresowania zawodowe to efektywność komunikacji marketingowej w kanałach interaktywnych oraz korzystanie z mediów elektronicznych przez konsumentów. Posiada czarny pas w judo, które trenuje od ponad 25 lat.
Wszystkie informację odnośnie wydarzenia są dostępne na portalu Facebook.
Komentarze opinie