Reklama

Poznaj sekrety social media

Już dziś o godzinie 18.30 w kawiarni Gram Off On wszyscy miłośnicy mediów społecznościowych spotkają się po raz siedemnasty, aby porozmawiać o najnowszych zmianach w branży.

Media Społecznościowe nigdy nie były darmowymi. W ostatnim okresie Facebook coraz dobitniej pokazuje, że aby móc prowadzić działania reklamowe w serwisie – musisz zapłacić. Ale jak to zrobić efektywnie? Tak, by nie wydać za dużo a jednocześnie inwestycja zwróciła się w postaci Klientów?

O tym wszystkim będziemy mogli dowiedzieć się już dziś podczas siedemnastego spotkania w ramach Białostockiego Czwartku Social Media!

Jak wygląda plan spotkania?

18:15 - 18:30 - zebranie uczestników spotkania, networking
18:30 - 18:45 - rozpoczęcie spotkania, omówienie idei czwartków
18:45 - 19:30 - prelekcja Grzegorza Berezowskiego oraz Miłosza Beltera,
19:30 - 24:00 - networking, rozmowy w kuluarach, integracja,
24:00 - .... - nieoficjalne afterparty :)

Na uczestników jak zwykle czeka specjalna zniżka na piwo!
Wystarczy w barze podać hasło „Czwartek”.

Kilka słów o prelegentach:

Miłosz Belter, Product Manager, Catvertiser.com

Z branżą internetową związany od ponad 8 lat, początkowo współpracując z firmą StayPoland, gdzie był odpowiedzialny za rozwój serwisów internetowych Europe-Cities.com oraz pierwszej w Polsce porównywarki hoteli – HotelCalculator.com, później jako Manager Projektów Internetowych w firmie WhoElse współtworzył kilka innowacyjnych serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Od trzech miesięcy Product Manager Catvertiser.com – narzędzia do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku, w którym odpowiada za projektowanie aplikacji oraz za jej rozwój biznesowy i funkcjonalny. Zawodowo zainteresowany szczególnie tematyką optymalizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz user experience. Prywatnie miłośnik podróży oraz koszykówki spod znaku NBA.

Grzegorz Berezowski, CEO w CheeseCat sp. z o.o.

Założyciel i CEO firmy, CheeseCat, twórcy platformy NapoleonCat.com wspierającej zarządzanie komunikacją marki na platformach społecznościowych oraz platformy Catvertiser.com wspierającej zarządzanie i optymalizację kampaniami reklamowymi na Facebooku. W latach 2007-2013 współtworzył agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT, w której obejmował stanowisko Dyrektora Strategii. Wcześniej Dyrektor Strategii i Innowacji w MRM Worldwide, McCann Worldgroup. Absolwent kilku uczelni krajowych i zagranicznych na kierunkach ekonomicznych i społecznych. Były doktorant w Zakładzie Nowych Mediów i Komunikowania w Szkole Głównej Handlowej, gdzie prowadzi gościnne wykłady z Ekonomiki Mediów. Autor wielu publikacji na temat marketingu interaktywnego i strategii marki. Juror konkursów reklamowych, m.in. EFFIE i Efekton; członek Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jego główne zainteresowania zawodowe to efektywność komunikacji marketingowej w kanałach interaktywnych oraz korzystanie z mediów elektronicznych przez konsumentów. Posiada czarny pas w judo, które trenuje od ponad 25 lat.

Wszystkie informację odnośnie wydarzenia są dostępne na portalu Facebook.

(Opr. iStork)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do