Atrium Poland przeprowadza w swoich centrach ogólnopolską akcję „Szafa Otwarta”, mającą na celu edukację klientów w zakresie świadomych zakupów oraz optymalnego zarządzania własną garderobą, a jednocześnie lokalne wsparcie osób potrzebujących. Przez najbliższy tydzień do oddania zbędnych ubrań zachęca Atrium Biała. Mieszkańcy Białegostoku i okolic mogą podarować „Drugie życie dobrym rzeczom” przynosząc je do centrum od 18 do 23 kwietnia i w zamian otrzymać torbę-niespodziankę. Ambasadorką „Szafy Otwartej” jest Małgorzata Rozenek-Majdan.
„Szafa Otwarta” to projekt społeczny zachęcający do dokonywania świadomych zakupów modowych oraz zaplanowanego zarządzania swoją garderobą. Wyłącznym patronem i współorganizatorem akcji jest Atrium Poland, które swoją aktywność społeczną koncentruje na obszarach związanych z budowaniem świadomości klientów w ważnych dla nich dziedzinach życia oraz angażowaniem ich aktywnie w życie społeczności lokalnych. Hasło akcji „DRUGIE ŻYCIE DOBRYCH RZECZY” wskazuje, jak w prosty sposób, odwiedzając w wyznaczonych datach centra handlowe biorące udział w akcji, można realnie wesprzeć osoby potrzebujące.
Organizatorzy akcji, którzy do projektu zaprosili znaną prezenterkę telewizyjną, Małgorzatę Rozenek-Majdan, chcą zachęcić kobiety i mężczyzn do przejrzenia, uporządkowania swoich szaf i wybrania ubrań, które z różnych powodów nie są już używane, jednak – najczęściej z przyczyn sentymentalnych – nadal pozostają w naszych domach. Dzięki akcji można znaleźć nowy dom dla ubrań, z którymi jesteśmy związani lub łączą nas pozytywne wspomnienia.
- Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy, z którymi wiążą się sentymentalne wspomnienia. Te rzeczy leżą często na dnie szafy i po prostu się marnują, ale pozbyć się ich to tak, jakby pozbyć się wspomnień czy fotografii. Teraz jest na to sposób – można im dać drugie życie. To naprawdę świetna akcja! – zaprasza do przyłączenia się ambasadorka „Szafy Otwartej”, Małgorzata Rozenek-Majdan.
Mieszkańcy Białegostoku i okolic mogą przynieść zbędną odzież od 18 do 23 kwietnia, do punktu obsługi akcji znajdującego się obok sklepu House i drogerii Sephora w Atrium Biała, odbierając jednocześnie torbę-niespodziankę. Przekazane dobre ubrania i dodatki zebrane podczas akcji zostaną posegregowane według typów i rozmiarów, a następnie przekazane na specjalnie zorganizowanych warsztatach dla podopiecznych lokalnych ośrodków i fundacji, z którymi została nawiązana współpraca w ramach „Szafy Otwartej”.
Akcję można wesprzeć na Facebooku, publikując zdjęcia ubrań przeznaczonych do oddania i zapraszając do akcji przyjaciół. Na profilu Facebook Atrium Biała trwa KONKURS z atrakcyjnymi nagrodami. Najciekawsze historie dotyczące drugiego życia przekazywanych ubrań wygrywają udział w finale. Nagrodą główną jest 3 000 zł na odświeżenie wiosennej garderoby oraz 4 nagrody dodatkowe – w wysokości 500 zł każda.
- W naszych szafach często znajdują się rzeczy, których od kilku lat nie używamy lub ubrania i dodatki kupione pod wpływem emocji, które potem okazały się nie spełniać naszych oczekiwań. Przeważnie nie wiemy co z nimi zrobić i jak je dobrze wykorzystać. Temu służy „Szafa Otwarta”. Nasza akcja ma na celu edukację w zakresie świadomych zakupów i mądrego kompletowania szafy, a jednocześnie zachęca do niesienia pomocy innym – wyjaśnia genezę akcji Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała. – W ramach „Szafy Otwartej” nawiązaliśmy współpracę z lokalnymi organizacjami pomocy społecznej, które pomagają osobom potrzebującym. Dzięki temu mamy pewność, że zebrane podczas akcji rzeczy trafią we właściwe ręce.
Po uporządkowaniu szafy i przekazaniu ubrań potrzebującym będzie można dodatkowo skorzystać z fachowego doradztwa przed uzupełnieniem garderoby o rzeczy z aktualnych kolekcji. W niedzielę, 23 kwietnia, w godzinach od 13.00 do 19.00, podczas Wielkiego Finału akcji w Atrium Biała, będzie sposobność do zapoznania się z podstawowymi zasadami zarządzania garderobą, które wyjawi prowadząca Małgorzata Rozenek-Majdan. Eksperci przekażą uczestnikom wiedzę o tym, jak świadomie dokonywać zakupów i jak wykorzystywać posiadane już ubrania na różne okazje, prosto uzupełniać stylizacje wplatając elementy z nowych sezonowych kolekcji oraz w jaki sposób segregować odzież i zoptymalizować zawartość szafy.
- Zakupy modowe to jeden z głównych celów zakupowych naszych klientów, a także jeden z najbardziej angażujących emocjonalnie. Uznaliśmy, że dobrym pomysłem jest edukowanie klientów w zakresie świadomego zarządzania swoją szafą i doborem garderoby. Jednocześnie zachęcamy do oddania dobrych, ale niepotrzebnych rzeczy osobom, które nie mogą pozwolić sobie na nową odzież. Łączymy zatem przyjemne z pożytecznym, a przy okazji możemy spędzić czas w towarzystwie ambasadorki „Szafy Otwartej” oraz lubianych blogerów i stylistki – mówi Olga Jezierska, Senior PR and Marketing Manager, odpowiedzialna za marketing centrów Atrium Poland.
We wsparcie akcji zaangażowali się również: znany bloger Łukasz Podliński, popularna blogerka Joanna Biawo, a także stylistka Sandra Borowiecka.
Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej Atrium Biała www.atrium-biala.pl oraz na stronie www.szafaotwarta.pl.
(BL)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie