
Wraz z nowym rokiem Grupa Chorten stworzyła struktury, które mają wesprzeć współpracę ze sklepami detalicznymi. Obecnie działa z nią blisko 1 850 placówek partnerskich.
W styczniu Grupa Chorten powołała nowy dział wsparcia biznesu. Jego celem ma być podnoszenie standardów sklepów partnerskich, tak by jeszcze bardziej spełniały one oczekiwania konsumentów, ale także producentów. Szefem działu został Ernest Grochowski, który w ostatnich latach pełnił funkcję menadżera do spraw wizualizacji i merchandisingu w Empik Group.
W ciągu 10 lat budowaliśmy efekt skali dla producentów i dystrybutorów, więc rozwinęliśmy gęstą siatkę sklepów na 15 województwach. Po tej dekadzie przychodzi czas na wsparcie naszych sklepów partnerskich, aby jeszcze bardziej mogły konkurować na rynku zarówno ceną produktów, jak i jakością ekspozycji oraz obsługi. Bardzo nam zależało, by dać detalistom fachową wiedzę dotyczącą ustawienia sklepu, by mogli oni efektywniej zarządzać sklepem i podnosić zyski - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten.
Wśród zadań nowego działu będzie optymalizacja procesów operacyjnych, czyli przenoszenie strategii rozwoju Grupy Chorten bezpośrednio na placówki handlowe, a także badanie efektywności akcji promocyjnych. W obszarach działalności będzie również projektowanie i aranżowanie sklepów Chorten oraz tworzenie zasad i standardów ekspozycji w punktach handlowych. W planie jest także przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla właścicieli sklepów i ich personelu.
(Oprac. P. Walczak / Foto: Mat. pras.)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie