W ubiegły poniedziałek przy ulicy 42 Pułku Piechoty 8 został otwarty pierwszy w Białymstoku sklep ogólnospożywczo-przemysłowy w ramach nowej sieci Dyskont „Czerwona Torebka”.
Powierzchnia sali sprzedaży pierwszego Dyskontu Czerwona Torebka w Białymstoku wynosi 682 mkw. Sklep jest otwarty codziennie w godzinach od 9:00 do 21:00. W jego ofercie znajduje się około 2,5 tysiąca indeksów, na które składają się artykuły spożywcze, napoje, w tym alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, a także produkty paramedyczne.
- W naszych sklepach będą dostępne jedynie produkty rozpoznawalnych marek w hurtowych cenach. Nie wprowadzamy marki własnej – informuje Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Będziemy oferować mniej grup produktowych, ale będą one bardziej pogłębione. Klient będzie miał zatem większy wybór produktów w każdej oferowanej przez nas kategorii – dodaje.
W Dyskontach Czerwona Torebka klient będzie mógł dokonać zakupów w cenach hurtowych. Przy każdym z produktów będą widoczne dwie kwoty: detaliczna i hurtowa, która będzie obowiązywać przy zakupie co najmniej 6 szt. Dyskonty będą powstawać w całej Polsce, w miejscach o dużym potencjale handlowym – zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Sklepy będą lokalizowane w galeriach handlowych oraz w obiektach najmowanych na podstawie wieloletnich umów najmu.
- Projekt jest kontynuacją dotychczasowych doświadczeń spółki. Chcemy wzmacniać działalność handlową, która naszym zdaniem jest najbardziej perspektywicznym segmentem biznesu – wyjaśnia Paweł Ciszek, prezes spółki Czerwona Torebka. – Przejęcie największego sklepu internetowego Merlin.pl oraz sieci sklepów Małpka Express pozwoli nam na zajęcie znaczącej pozycji w segmentach e-commerce i convenience, a rozwój własnego formatu handlowego również w segmencie dyskontów – dodaje Ciszek.
Komentarze opinie