Reklama

Białostocki sklep z włoskimi produktami teraz z logo Chortenu

Do grona 1 600 sklepów Chorten dołączyła Tipica Italiana, największy w północno - wschodniej Polsce sklep stacjonarny i internetowy oferujący oryginalne produkty z Włoch. Nowe otwarcie pod logo Chortenu i z marką premium Z Podlaskiej Spiżarni zaplanowano na 14 czerwca.

Tipica Italiana zajmuje się od pięciu lat bezpośrednim importem i sprzedażą detaliczną oraz hurtową oryginalnych włoskich produktów. Teraz firma weszła do Grupy Chorten, z którą współpracuje już 1 600 sklepów, by rozszerzyć ofertę o wybrane polskie i podlaskie produkty.

Sklep w Białymstoku przy ulicy 42 Pułku Piechoty, którego założycielem jest rodowity Włoch Giovanni Foggetta, ma ponad 400 metrów kwadratowych sali sprzedaży. Drugie tyle to powierzchnia magazynowa, ponieważ sprzedaż prowadzona jest także w internecie. To największy tego typu specjalistyczny sklep z produktami ze słonecznej Italii w północno - wschodniej Polsce, który sprzedaje towary zarówno klientom indywidualnym, jak i do kanału Ho.Re.Ca.

W ofercie jest szeroki wybór win, wód mineralnych i kaw od najlepszych włoskich producentów. Smakosze znajdą tu również oryginalne wędliny, sery, oliwy, przetwory, makarony, mąki i słodycze. Tipica Italiana posiada w sprzedaży także włoskie kosmetyki i chemię dla gospodarstw domowych.

Teraz oferta wzbogacona została o wybrane produkty polskie w promocyjnych cenach, uzyskanych dzięki współpracy z Grupą Chorten. W sklepie dostępna jest też marka premium sklepów Chorten - Z Podlaskiej Spiżarni.

Liczymy na to, że podjęcie współpracy z Grupą Chorten i zaoferowanie topowych polskich i regionalnych produktów podniesie zainteresowanie także oryginalnymi wyrobami z Włoch - mówi Magdalena Łupińska, dyrektor zarządzająca Tipica Italiana.

Na otwarcie zaplanowano specjalne promocje i degustację włoskich wędlin oraz nowych produktów Z Podlaskiej Spiżarni.

W sklepie Tipica Italiana dostępne będą przede wszystkim nasze zupy, przetwory oraz przyprawy kresowe. To miejsce dla miłośników dobrej kuchni, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów, więc także odbiorców naszej oferty - wylicza Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.

(PW / Foto: mat. pras.)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do