Reklama

Kampania społeczno-edukacyjna „Postawmy na Młodych” – ostatnie dni na przesłanie zgłoszenia w konkur



Nadszedł wrzesień i nowy rok szkolny, a kampania społeczno-edukacyjna „Postawmy na Młodych” dobiega końca. Ale... Jeszcze nie teraz! Po wystawie edukacyjnej, kolorowankach dla przedszkolaków i konkursach plastycznych dla dzieci ze szkoły podstawowej nadszedł czas na konkurs fotograficzny i filmowy dla młodzieży gimnazjalnej oraz ponadgimnazjalnej.

Uczniom gimnazjum dedykowany jest konkurs fotograficzny „Sukces w moim obiektywie”, a młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych konkurs na najlepszy spot reklamowy „Produkt z mojej okolicy”. W obu zostały przedłużone terminy zgłoszeń – konkursy trwają do 16.09.2016 r.

Pierwsze dwa tygodnie września to czas, gdy uczniowie powoli dopasowują się do szkolnych ram, zapał w nich silny, a nauka jeszcze nie goni. Do tego, poniżej podpowiadamy, co zrobić, aby zostać zwycięzcą w trwających wciąż konkursach.

Konkurs fotograficzny: „Sukces w moim obiektywie”. Uczestnicy: uczniowie gimnazjum.

Celem konkursu jest inspirowanie uczniów szkół gimnazjalnych do zastanowienia się nad pojęciem „sukcesu” i odpowiedzi na pytanie „Czym jest dla mnie sukces?”. W ramach konkursu oceniane będą fotografie wykonane za pomocą aparatów fotograficznych, smartfonów i innych urządzeń. Prace powinny obrazować „Sukces” - dowolnie rozumiany przez uczestnika konkursu.



„Gimnazjalisto, kto jak nie Ty, jest miszczem selfie?

Właśnie ogarnąłeś matmę? KLIK! Upiekłeś/aś smaczne ciastka? KLIK! Pogodziłeś/aś się z rodzicami po kłótni? KLIK! Wygrałeś coś? KLIK! Pokaż nam swoje małe lub duże sukcesy! Czekamy na Twojego selfiaka!” Szczegóły i regulamin: http://postawmynamlodych.pl/konkurs-fotograficzny-sukces-w-moim-obiektywie/.

Konkurs na najlepszy spot reklamowy „Produkt z mojej okolicy”. Uczestnicy: uczniowie szkół ponadgimnazjalnych

W ramach konkursu oceniane będą filmy reklamowe (spoty) o czasie trwania do 1 minuty, których tematem jest reklama produktu/usługi wytwarzanych w okolicy zamieszkania uczestnika konkursu (produkty regionalne). Organizatorzy konkursu chcą zwrócić uwagę młodzieży na atrakcyjność produktów „z własnego otoczenia” oraz pomóc w rozpowszechnieniu informacji o produktach dzięki promocji w Internecie.

„Licealisto marzysz by pracować w agencji reklamowej? A może namiętnie oglądasz filmy Quentin’a Tarantino?

Rozejrzyj się wkoło: wujek prowadzi warsztat samochodowy? Ciocia piecze ciasta? Kolega należy do klubu sportowego? A może koleżanka tworzy biżuterię hand made? Pomóż im w promocji – chwyć w dłoń telefon i nakręć 1 min. film reklamowy "Produkt z mojej okolicy", a przy okazji zgarnij kamerę GoPRo Hero 4! Kto wie, może to będzie przepustka do wielkiego świata Hollywood?”. Szczegóły i regulamin: http://postawmynamlodych.pl/konkurs-na-najlepszy-spot-reklamowy-produkt-z-mojej-okolicy/.

Do wygrania są:

2x sportowa Kamera Sony Action Cam HDR-AS200VR,
3 x bezprzewodowe Słuchawki SONY,
2 x Kamera sportowa GOPRO Hero 4,
3 x Smartwatch Samsung Gear 2 Neo.

Oprócz nagród przyznanych przez Kapitułę Konkursową, swoje nagrody przyznają również Internauci w głosowaniu na profilu kampanii w serwisie Facebook: https://www.facebook.com/postawmynamlodych/.

Nagrody zostaną wręczone podczas wydarzenia towarzyszącemu III Wschodniemu Kongresowi Gospodarczemu, EEC Liderzy Przyszłości, 23.09 br. w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku.

(BL)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do