Czy jesteś zainteresowany sztuką reklamy? Szukasz pomysłów na skuteczną promocję firmy? Zastanawiasz się jakie narzędzia internetowe odpowiadają za kreowanie jej dobrego wizerunku i jak się nimi posługiwać? Jeśli tak, serdecznie zapraszamy na prelekcję dotyczącą roli Internetu w komunikacji marketingowej organizowaną przez Studenckie Koło Menedżerów!
Drugie spotkanie trzeciej edycji szkoleń z cyklu „Marketingowe Środy” odbędzie się już w tym tygodniu, w środę, 8 marca o godz. 18:15 w sali 201 na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku przy ul. Warszawskiej 63.
Temat prelekcji to: „Siła Internetu – marka, wizerunek, reklama”. Poprowadzi ją Pani Marta Molska – choreograf, instruktor, konferansjer, właścicielka agencji marketingowej DO IT crew, a przede wszystkim specjalistka w tej dziedzinie. Osoba od zawsze ceniąca sobie niezależność i możliwość wyboru, kobieta biznesu.
- Podczas naszego wydarzenia dowiecie się między innymi o tym, jak skutecznie dbać o wizerunek firmy w internecie oraz jak za pomocą narzędzi internetowych nawiązywać relacje z klientami. Ponadto, usłyszycie, jak ważna jest reklama internetowa, jaki jest jej zasięg, moc i oddziaływanie na odbiorców, a przede wszystkim na czym polegają działania marketingowe w internecie – informują organizatorzy środowego spotkania.
Zapisy na wydarzenie znajdziesz tutaj: https://495920-4-sroda-marketingowa.evenea.pl/. Nie czekaj i zapisz się już dziś!
- Miło nam również poinformować, że po szkoleniu wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody w postaci bonów i zniżek ufundowanych przez naszych partnerów rzeczowych – zachęcają członkowie Studenckiego Koła Menedżerów działający na Uniwersytecie w Białymstoku.
Z tego powodu, iż wydarzenie przypada w dniu 8 marca, czyli w święto Międzynarodowego Dnia Kobiet, na wszystkie Panie, które pojawią się na „Marketingowej Środzie” czeka mała niespodzianka przygotowana przez organizatorów spotkania. Niespodzianka właśnie przygotowana specjalnie z okazji Dnia Kobiet. Nie możesz tego przegapić!
Więcej informacji na stronie wydarzenia na portalu społecznościowym Facebook. Dostępne są pod tym linkiem: https://www.facebook.com/events/1686293585001567/.
(BL)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie