Organizatorzy prawdopodobnie najpopularniejszego festiwalu na wschód od Wisły, jak nikt inny znają się na marketingu. Seria spotów reklamowych promujących event otrzymała tytuł videoreklamy roku podczas Targów Kultury i Promocji Miast i Regionów Poloniada 2014.
Filmy z udziałem Cinka, Damianka, profesora Miodka oraz, raperów: Bisza, Zeusa, Małpy podbiły wszelkie rekordy popularności.
Tylko sam klip nagrany na potrzeby wideoklipu do utworu „Wrócę tu” obejrzało blisko 788 tys. internautów.
Kreatywne pomysły zespołu Original Source Up To Date zostały dostrzeżone przez jury Poloniada 2014.
Podczas sobotniej „Gali Kogutów”, która odbyła się w ramach targów na Płockiej Arenie białostoczanie otrzymali wyróżnienie w kategorii videoreklama.
Wyróżnienie spotów przygotowanych z myślą o OSUTD to tylko jeden z dowodów uznania dla działań promocyjnych prowadzonych przez festiwalową ekipę. W końcu najlepiej o popularności festiwalu świadczy jego popularność w całej Polsce.
Komentarze opinie