
Najlepszy podlaski produkt zgarnie 10 tys. złotych. W tym roku jednak bardziej atrakcyjna wydaje się być nagroda niematerialna, którą jest promocja w ogólnopolskich mediach. Chodzi o reklamę na antenie TVP1 oraz TVP2, którą zgarnie zwycięzca. Zostanie nim ktoś z grona 21 nominowanych produktów lub inicjatyw.
Kapituła Podlaskiej Marki Roku nie miała w tym roku łatwego zadania. Zgłoszonych zostało ponad 300 kandydatów z różnych kategorii. Największym powodzeniem cieszyła się kategoria „wydarzenie” oraz „produkt użytkowy”, z których musiała wybrać tylko trzy kandydatury. Jak podkreślał Marszałek Województwa Podlaskiego, który przewodził kapitule, wybór dokonał się poprzez głosowanie, które poprzedziły bardzo długie dyskusje.
- Ilość zgłoszeń w tym roku przerosła najśmielsze oczekiwania. Jest to rekord, jeśli chodzi o kwestię produktów, wydarzeń, inwestycji, które musieliśmy przejrzeć, żeby nominować tę finałową grupę 21 inwestycji – mówił marszałek Artur Kosicki. – Nie było to zadanie łatwe. Bardzo dużo żeśmy dyskutowali, bardzo dużo żeśmy debatowali. Fakt, że o wszystkim zdecydowało głosowanie, ale z tego miejsca chcę pogratulować wszystkim produktom, wydarzeniom, inwestycjom, wszystkim osobom, które zgłaszały się do tej szczytnej inicjatywy – dodał marszałek Kosicki.
Od dziś, 3 kwietnia do 17 kwietnia do północy, wszyscy mieszkańcy województwa podlaskiego mogą już sami wybrać swojego faworyta do tytułu Podlaskiej Marki Roku. Jest to o tyle ważne, że – jak już wspomnieliśmy – wygrana inicjatywa, podmiot lub wydarzenie zyska promocję w mediach ogólnopolskich. Pozostałych laureatów będzie wybierała kapituła pod kierownictwem Marszałka Województwa Podlaskiego.
Głosowanie internautów odbywa się drogą elektroniczną na stronie internetowej Podlaskiej Marki Roku. Są tam prezentacje wszystkich nominowanych, a sama czynność głosowania jest uproszczona maksymalnie i nie powinna nikomu sprawiać żadnego problemu. Poniżej zamieszczamy pełną listę wszystkich nominowanych z podziałem na kategorie.
Produkt Spożywczy:
Herbatki owocowe i ziołowe – Mirosław Angielczyk Dary Natury,
Produkty firmy Podlaskie Zakłady Zbożowe s.a. w Białymstoku,
Miody z Rejonu Zielonych Płuc Polski – Anna Brzosko;
Produkt Użytkowy:
Rowery bez ograniczeń – MAD Adam Zdanowicz,
Szafka na buty – Górna Półka Kamil Zieliński,
Biżuteria artystyczna – Bondarowski – Eliza i Krzysztof Bondaruk;
Inwestycja:
Pierwszy testowy budynek zeroenergetyczny – Unihouse, Oddział Unibep s.a,
Przedszkole Samorządowe Gminy Supraśl w Grabówce,
Pawilon Edukacyjny w Rezerwacie Pokazowym Żubrów – Białowieski Park Narodowy;
Odkrycie:
EyeFace – Imago Krzysztof Matuk,
Zonifero Workplace – SoftwareHut sp. z o.o.,
Smart Senior – Jakub Kozłowski, Konrad Horczak;
Wydarzenie:
Wigilia Białostocka – Fundacja Rodziny Czarneckich,
Podlaski Piknik Militarny „Misja Wschód” – Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych
„Czemu By Nie”,
Halfway Festival – Opera i Filharmonia Podlaska – Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku;
Kultura:
Filharmonia Kameralna im. Witolda Lutosławskiego w Łomży,
iSztuka – Edukacja Kulturalna dla Wszystkich – Fundacja Audiodeskrypcja,
Ogólnopolski Festiwal Sztuk Komediowych Teatrów Amatorskich „Decha” – Stowarzyszenie Kreatywny Bielsk Podlaski;
Społeczeństwo:
Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie Droga,
10 lat działań na rzecz integracji środowiska 1500 podlaskich i polskich kupców oraz promowania patriotyzmu konsumenckiego Grupy Chorten,
Fundacja Naszpikowani;
(Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie