Reklama

Stary nowy bank - po remoncie placówka obsługuje już klientów

BNP Paribas przy Branickiego w Białymstoku przyjmuje interesantów. Przez pewien czas placówka była zamknięta, co miało związek z rebrandingiem. Poprzednio był tu oddział Raiffeisen, ale w wyniku fuzji kolor żółty został zamieniony na zielony. Nie wszystkie prace co prawda zostały zakończone, ale klienci, którzy w tym miejscu chcieli załatwiać swoje sprawy, mogą już to robić.

Oddział przy ulicy Branickiego w Białymstoku jest otwarty w nowym formacie od ponad miesiąca. Wcześniej mieścił się tu Raiffeisen Polbank, ale od 1 kwietnia 2019 roku bank działa pod nową, globalną marką - BNP Paribas, należącą do wiodącej, międzynarodowej grupy bankowej BNP Paribas. Na czwarty kwartał 2019 r. zaplanowana jest fuzja operacyjna.

Bank BNP Paribas sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. Oddział przy ulicy Branickiego w Białymstoku jest to oddział transformowany, tzn. zaaranżowany w nowym, przyjaznym modelu obsługi. Placówka w nowym formacie jest wyposażona w stanowiska komputerowe, tablety i inne urządzenia elektroniczne przyspieszające bankowe procesy - mówi w rozmowie z naszą redakcją Karolina Kozakiewicz z biura prasowego BNP Paribas Bank Polska SA.

Wyjaśnia przy tym, że liczba oddziałów banku w Białymstoku jest optymalna. Tych znajduje się tu pięć.

Na chwilę obecną nie planujemy rozwoju sieci w tym mieście - podkreśla.

Ostatnio bank chwalił się otwarciem digitalowego oddziału przy ulicy Sienkiewicza. Stolica Podlasia to czwarta lokalizacja nowoczesnej, w pełni bezgotówkowej placówki banku BGŻ BNP Paribas.

Cieszę się, że od teraz klienci z Białegostoku mają dostęp do oddziału banku w zupełnie nowej aranżacji. Mieszkańcy odwiedzający placówkę na pewno zwrócą uwagę na wygląd oddziału: wnętrze jest nowoczesne, utrzymane w jasnej tonacji kolorystycznej z akcentami w soczystych kolorach. Motywem przewodnim wystroju wnętrza jest drzewo. We wnętrzu dominują kolory w pełni inspirowane naturą. Dodatkowo, klienci mogą usłyszeć rozlegające się z głośników odgłosy natury oraz poczuć zapach stworzony specjalnie dla banku. Ponadto, placówka w nowej odsłonie zaprasza klientów swoją otwartą strefą obsługi i cyfrowymi nowinkami - opowiada Anna Ćwik, dyrektor oddziału przy Sienkiewicza.

W zdigitalizowanym oddziale banku BGŻ BNP Paribas na klientów czekają ekrany cyfrowe, tablety, stanowisko komputerowe, a także drukarka. Klienci mogą otrzymać na miejscu kartę debetową, wydawaną do ROR, kartę która jest gotowa do użycia i wydawana od ręki (tzw. instant issuing). Bezpłatna sieć wi-fi dostępna w kawiarence oddziału umożliwia pobieranie i korzystanie z aplikacji bankowej przy filiżance kawy. W placówce nowej generacji nie brakuje też komfortowych stanowisk do spotkań z doradcą. Nie wyglądają one jednak jak tradycyjne bankowe salki - wyposażone są w wygodne sofy, aby spotkanie z doradcą mogło przebiegać w kameralnej atmosferze. Dodatkowo, do dyspozycji klientów została oddana przestronna toaleta. Placówka oferuje także przestrzeń coworkingową z opcją zarezerwowania sali na różnego rodzaju konferencje - jest to powierzchnia z miejscami do samodzielnej pracy wraz z wyposażeniem oraz pokoje spotkań wraz z wyposażeniem.

(Piotr Walczak)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do