
Do tej pory było do 18.00. Po to, by klienci, którzy np. ze względu na pracę nie mogą załatwić spraw w godzinach urzędowania tej instytucji, mieli jeden dzień w tygodniu z dłuższym otwarciem. Ale ponieważ rośnie liczba zakażonych koronawirusem SARS-CoV-2, znowu wprowadzane są ograniczenia. Od 22 listopada 2021 do 31 marca 2022 r. obsługa klientów w poniedziałki odbywać się będzie do godz. 17.00.
Pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa, cały czas obsługują klientów. Udzielają informacji, pomagają wypełnić dokumenty, złożyć wnioski czy założyć profil na Platformie Usług Elektronicznyc. Jeżeli ktoś nie chce stać w kolejce, może wcześniej wizytę zarezerwować przez internet na PUE ZUS lub telefonicznie. Aby umówić wizytę przez telefon w jednej z placówek oddziału ZUS w Białymstoku, należy zadzwonić pod numer 87 565 27 13.
Cały czas w placówkach są dostępne skrzynki na dokumenty, do których można samodzielnie składać papierowe wnioski, podania, pisma.
Osoby odwiedzające sale obsługi klienta nadal muszą używać maseczek ochronnych - zasłaniać nosy i usta do czasu obowiązywania wytycznych rządowych.
Klienci ZUS mogą również załatwiać sprawy bezpiecznie i wygodnie podczas e-wizyt, bez wychodzenia z domu. Aby spotkać się online z pracownikiem Zakładu, wystarczy mieć dostęp do internetu, smartfon, tablet lub komputer z kamerką.
(Oprac. P. Walczak / Foto: ZUS)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie