Reklama

Czuję się oszukany



Przez opóźnienia w przesyłce dziecko nie otrzyma prezentu na urodziny. Nasz czytelnik narzeka na firmę, w której dokonał zakupu zabawki dla swego synka. Twierdzi, że został oszukany.

Syn Pana Wojciecha Sidorowicza dziś ma urodziny. Jednak dziecko nie dostanie prezentu, o jakim marzyło. Wszystko z powodu opóźnionej przesyłki, która miała dotrzeć najpóźniej wczoraj. Pan Wojciech jest zły i twierdzi, że został oszukany.

- Niby rzetelna firma internetowa merlin.pl. Zamówiłem grę dla dziecka na piątkowe urodziny jeszcze we wtorek. Na stronie firmy było napisane, że będzie wysyłana w ciągu 24 godzin po wpłacie kartą – opowiada Wojciech Sidorowicz. – Zapłaciłem we wtorek kartą, więc w środę powinna zostać wysłana. Ale w środę napisane było w historii zamówień, że paczka jest szykowana do wysyłki.

Pan Wojciech czekał zatem całą środę i czwartek tylko po to by otrzymać kolejną wiadomość od firmy, w której dokonał zakupu dla dziecka.

- Dzisiaj dzwoniłem na infolinię i tam mi powiedziano, że na pewno wyślą dzisiaj kurierem. Teraz jest informacja w historii zamówień, że paczka jest spakowana i zostanie wysłana w ciągu 2 dni roboczych. To jakiś skandal. Dziecko musi cierpieć przez ich oszustwo.

Jeszcze dziś spróbujemy się skontaktować z firmą by uzyskać informację, czy takie postępowanie jest standardowe, czy to wypadek jednostkowy. Faktem jest, że synek Pana Wojciecha na wymarzoną zabawkę będzie musiał poczekać do przyszłego tygodnia.

Kalina
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do