
Sprecyzowanie grupy docelowej, do której ma dotrzeć nasza witryna www to najlepszy sposób na pozyskanie klientów, na których nam najbardziej zależy. Świetnym na to sposobem jest wykorzystanie linków sponsorowanych. Jest to reklama nazywana kontekstową. Istnieje możliwość pokierowania nią tak, by trafiła do określonego grona odbiorców, a więc uzyskania wejść użytkowników, na których nam najbardziej zależy. Serwisem, który jest najbardziej znany pod względem takiej oferty jest należący do Google – AdWords.
Kampanie, które przeprowadza AdWords to przede wszystkim reklamy jakie wyświetlają się w panelu bocznym po prawej stronie oraz nad wynikami które wyszukuje Google. To także reklamy w partnerskich sieciach, które korzystają z AdSens. Te reklamy mają podstawową zaletę – ich efekty są widoczne po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy kluczowej, co ma ogromne znaczenie dla użytkowników internetu. To również fakt, który ma ogromne znaczenie dla właścicieli stron www, ponieważ dzięki temu wiedzą oni, iż ich reklama dotrze do tych odbiorców, do których powinna, którzy są najbardziej pożądani. Kolejnym walorem zastosowania linków sponsorowanych jest ich skuteczność już w niedługim czasie ponieważ zaraz po zdecydowaniu o wszystkich parametrach, reklama jest już widoczna w wyszukiwarce. To o wiele szybszy efekt niż w przypadku pozycjonowania. Taka reklama jest wyróżniona poprzez ikonkę AD i zawsze znajduje się w takim miejscu, by znaleźć się "na widoku" i w zasięgu wzroku czytelnika.
Kampanie AdWords to obecnie już nie tylko tekst, to także elementy graficzne oraz pliki wideo. To dobre rozwiązanie ponieważ taki sposób dotarcia do klientów zyskuje coraz większe znaczenie.
Jak kampanie AdWords wpływają na nasze finanse?
To zaskakująca kwestia, szczególnie dla tych, którzy z tego typu reklamami spotykają się po raz pierwszy, bowiem w tym przypadku opłaty ponosimy wyłącznie za rezultaty, czyli za poszczególne kliknięcia przez użytkowników, a więc dopiero wtedy, gdy wejdą na naszą stronę. Sami też decydujemy o wysokości środków, jakie przeznaczymy na ten cel. To korzystne rozwiązanie dla każdego reklamodawcy, ponieważ płacą oni jedynie za efekty. Dodatkowym walorem jest fakt, iż użytkownicy klikający w reklamę i wchodzący na stronę, to osoby zainteresowane konkretnie naszą ofertą – co zapobiega tworzeniu sztucznego ruchu.
AdWords to jednak dość skomplikowana sprawa i jeśli oczekujemy dobrych rezultatów, warto kampanię powierzyć zespołowi specjalistów, którzy w profesjonalny sposób się nią zajmą w pełnym wymiarze.
Nasz serwis zyska na popularności
Kampanie linków sponsorowanych to przede wszystkim rosnąca widoczność naszej witryny w wyszukiwarkach, a co za tym idzie szereg korzyści dla reklamodawcy:
utrwalanie nazwy firmy,
promowanie marki,
rozpoznawalność hasła;
Nasz serwis rośnie w siłę, staje się coraz bardziej popularny, wzrasta ilość wejść na stronę, a to wszystko sprawia, iż stajemy się bardziej popularni i przyciągamy potencjalnych klientów. Tak więc to dobra droga by generować coraz to większe zyski.
Agencja Interaktywna WiWi z Białegostoku tworzy zaawansowane kampanie Adwords z takimi usługami jak Remarketing bądź Zakupy Google, które idealnie sprawdzają się w sklepach internetowych. Cała oferta dostępna jest pod adresem http://wiwi.pl, e-mail: [email protected], tel. 85 307 01 22.
(BL)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie