Reklama

Nowe standardy obsługi klienta - poznaj kulisy pracy w HealthLabs

O białostockiej firmie HealthLabs zrobiło się głośno, zwłaszcza w social mediach, odkąd znane influencerki zaczęły mówić o wysokiej jakości suplementach diety, które oferuje firma. Do tego doszły zdobyte nagrody i wyróżnienia, m.in. Konsumencki Lider Jakości 2021 i Zdrowa Marka Roku 2021.

Trzeba przyznać, że białostocka firma HealthLabs Care jest przykładem na to, że można osiągnąć sukces w branży e-commerce w krótkim czasie, pod warunkiem pracy i zaangażowania wielu osób, które każdego dnia dbają o zadowolenie swoich klientów.

Pomimo że firma HealthLabs istnieje na rynku dwa lata, zatrudnia już ponad 100 osób, które pracują w dwóch lokalizacjach: w Białymstoku i Warszawie. W stolicy mieści się m.in. dział marketingu, kreacji i designu oraz IT. Biuro w Białymstoku to głównie zespół R&D (research and development - przyp. red.), dział zakupów, finansów oraz Customer Care, które stanowią niemal połowę wszystkich zatrudnionych osób.

Nowy standard rozmowy z klientem, czyli jak to się robi w HealthLabs?

Obsługa klienta, zwłaszcza telefoniczna, jest istotnym elementem budowania zaufania i relacji z klientem. Dlatego w HealthLabs nie stosujemy skryptów czy scenariuszy rozmów. Stawiamy na indywidualne podejście do klienta, a tym samym pozwalamy konsultantom na zdiagnozowanie potrzeb każdego, kto się do nas zgłasza. To, co wyróżnia nas na tle innych firm, to jakość, a nie ilość wykonanych telefonów - tłumaczy Radosław Kociszewski, Customer Service Manager. - W HealthLabs od początku tworzymy nową jakość podejścia do klienta. To nie jest praca "na słuchawce" przypadkowo zatrudnionych osób. Tutaj pracują specjaliści, którzy są doskonale przygotowani do profesjonalnej opieki nad klientem. Oczywiście pracę u nas może zacząć nawet osoba bez doświadczenia. Od pierwszego dnia pracy wdrażamy pakiet szkoleń, m.in. z dietetykiem, który wyjaśnia wszelkie kwestie związane z naszymi produktami, a także szkolenia z zakresu technik sprzedaży, diagnozowania potrzeb klienta podczas rozmowy, doradztwa oraz technicznej obsługi wewnętrznego systemu związanego z realizacją zamówień.

Samo biuro jest tak zaprojektowane, aby osoby w nim pracujące czuły się jak najlepiej. Nie ma tutaj ograniczających boksów i przytłaczającego hałasu, za to pracownicy mogą liczyć na chwile odpoczynku w tzw. chill roomie. Trzeba przyznać, że tak profesjonalne podejście do osób rozpoczynających swoją pracę w dziale obsługi klienta wyróżnia HealthLabs na tle innych firm. Potwierdzają to nie tylko opinie zadowolonych klientek, które znajdziemy m.in. na Instagramie czy Facebooku, ale również osób, które związane są z firmą.

Pracuję w HealthLabs od początku istnienia firmy. Zadowolony klient to dla nas najlepsza nagroda. Świadczy o tym, że nasza praca została wykonana na najwyższym poziomie. Cieszymy się słysząc, że nie jesteśmy kolejnym call center, które "wciska" swoje produkty, ale przede wszystkim opiekuje się klientem i jest mu życzliwy. Nie boimy się doradzić klientce inny produkt niż sama wybrała, gdy widzimy taką konieczność. Wyróżnia nas szczerość i otwartość, a jednocześnie duża wiedza, dzięki temu praca jest bardzo komfortowa - mówi Anna Danowska, specjalista ds. obsługi klienta w HealthLabs Care.

Osoby, które szukają zatrudnienia lub chcą zmienić dotychczasową pracę, mają w HealthLabs szansę zdobyć nowe doświadczenie i wiedzę m.in. z zakresu dietetyki i żywienia, ale również możliwość rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Zastanawiasz się, czy warto spróbować? My jesteśmy przekonani, że tak!

Aktualne oferty pracy w HealthLabs znajdziesz TUTAJ

(PW / Artykuł partnerski)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do