Reklama

Białostocka Agencja zajęła 2. miejsce w konkursie Google. Pojedzie do Berlina na prestiżową galę



Agencja SEM Sempai z Białegostoku zajęła 2. miejsce w ogólnoświatowym konkursie Google Ready to Rock. W nagrodę weźmie udział w prestiżowej gali w samym sercu Berlina, na którą zostało zaproszonych 150 topowych agencji marketingowych z 30 krajów EMEA.

Agencja SEM Sempai z siedzibą w Białymstoku zajęła 2. miejsce w ogólnoświatowym konkursie organizowanym przez Google – Ready to Rock. Zwycięzcami zostały agencje, które w drugim kwartale 2015 roku osiągnęły największą dynamikę wzrostu.

W ramach wyróżnienia Sempai jako jedna ze 150 z Agencji SEM z 30 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki została zaproszona na prestiżową galę wręczenia nagród Ready to Rock - The Trophies, która odbędzie się 12 maja w samym sercu Berlina.

- Na całym świecie Google posiada ponad 4 tysiące partnerów wyspecjalizowanych w prowadzeniu kampanii marketingowych AdWords. Tym bardziej jest to dla nas duże wyróżnienie znaleźć się w niewielkim gronie topowych Agencji SEM nie tylko w Polsce, ale i Europie – mówi Sebastian Suma, CEO Sempai.



To nie pierwsze wyróżnienie, które Google przyznał białostockiej Agencji. Od kwietnia do września 2015 roku  Sempai uczestniczył w programie wsparcia dla szybko rozwijających się agencji SEM - Google Partners Rising Stars. Obok Sempai w finale znalazło się jedynie 9 podmiotów z całej Polski.

- Do tej pory Agencje otrzymywały duże wsparcie od Google na poziomie produktowym i sprzedażowym. Program Rising Stars był przeznaczony przede wszystkim dla kadry zarządzającej, aby pomóc firmom w dalszym szybkim rozwoju firm – dodaje Sebastian Suma.

Agencja SEM Sempai z główną siedzibą w Białymstoku, już od 10 lat pomaga swoim klientom zaistnieć w Internecie. Oferuje działania z zakresu performance marketingu, w szczególności SEO/SEM: pozycjonowanie stron, optymalizację i audyt stron oraz kampanie AdWords.

Sempai jest certyfikowanym partnerem Google. Należy do programu Google Partners, zrzeszającego agencje, które dysponują wiedzę ekspercką oraz wykorzystują ją do realizacji wysokiej jakości kampanii AdWords.

(BL)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do